Bellick word sowieso in elkaar geslagen door een zwarte gevangene dat zag ik in zo'n promo dingetje _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Bellick word spontaan homo
Zou ook kunnen _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
Bellick moet trug naar avocado vind ik zun verdiende loon en ja heeft avocado ook weer wat "gezelschap" voor zich _________________ No one can outrun their destiny..
Avocado is echt smerig... Okselhaaroerwoud ofzo _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
ja daar heb je een punt.. maar die gevangenen zullen wel wat anders bedenken om bellick terug te pakken en eerlijk gezegd, kan ik ze geen ongelijk geven _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
bellick mag geloof k nog van geluk spreken dat t-bag niet meer in fox river zit, die had m het pas égt moeilijk gemaakt denk ik
(had ook wel weer lollig geweest ) _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
haha idd maarja hijs ook wel weer grappig omdat ie zo dom is, net als toen nika m belazerde en dat t-bag m erin geluisd heb _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Advocado doet hem niets. Hij krijgt alleen problemen met een grote sterke neger.
Deze neger wil dat Bellick zijn toetje komt brengen. Als Bellick dat doet, moet hij ook voor de neger zijn vrienden een toetje brengen. Daarop slaat hij de neger in elkaar.
Hij heeft dus een groot probleem, omdat die neger connecties heeft met de bewakers die 's nachts dienst hebben. Hij word helemaal in elkaar geslagen.