Ik kom meerdere malen per week in Utrecht, de Dom is wel leuk om eens te bezoeken, verder kan je jezelf uren vermaken in de stad, er zijn genoeg winkels! _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Alle ideen zijn welkom! _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Oeh ^^ Die toren is het dubbele van onze kerk
Maar ik vind het leuk als we daarnaar toe gaan _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik was ziek, kim was ook ziek, van eva hebben we al even niets gehoort, en michelle ging niet, ben jij wel geweest dan Maartje? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Nja ik lig ziek op bed.. al vanaf vrijdag...mja.. het was te verwachten dat het niet zou doorgaan ... ik ken dat van mn andere fora's _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ja, ik vind dat we voor een volgende meeting dat er dan wel wat meer mensen moeten komen... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Je kunt voor de volgende meeting ook een paar datum's in een pol duwen en dan op een van die datum kunnen de meeste mensen en dan pak je die. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.