Wat voor ideen hebben jullie wat we gaan doen bij de meeting?
Er zijn al een aantal ideen
*Bios
*poolen
*bowlen
*mac
Als je ideen hebt kun je ze hier posten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op do feb 22, 2007 9:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Leeftijd: 108
Eten !!
Dat je dat kunt vergeten. Een mens moet ook zijn dagelijkse hoeveelheid voedsel binnenkrijgen. #kuchkuch# Hoor wie het zegt. Ehh
Jaa eten ! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Post ff waar dan?
de mac zal ik er bij zetten, andere ideen is ook goed _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Wat ik zelf gewent ben met meetings is dat je beste iets kan doen waarbij iedereen in een team zit, als je gaat poolen heb je verschillende teams, hetzelfde met bowlen. met de bios of de mac zal je zoiets nooit hebben maar aangezien je met een bios weer met tijden zit die waarbij dus niet iedereen mee kan lijkt mij de mac een betere oplossing.
Ik las ergens dat het waarschijnlijk in utrecht gaat worden, utrecht is een grote stad daar valt sowiso al genoeg te zien op een dag
Maargoed, wie ben ik zit hier net 2 dagen op het forum en gaat zich al met zulke dingen bemoeien...
Gr
Ben _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Ik ken je nog niet eens goed, maar je komt goed over, en als je wat goeds toetevoegen hebt mag je altijd praten
maar je moet er rekening mee houden dat je maar met een paar personen bent, want er zijn niet veel mensen die gaan
Ideen zijn altijd welkom _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Lieke gaat mee. Maar ik wil eigenlijk voor Zaterdag wel weten wat we gaan doen. Kan ik rekening mee houden hoe veel geld ik mee moet nemen _________________ **
ja, dat is waar, verder nog iemand ideen?
We zoeken iets voor max een paar uur, en wat je met een paar mensen kan doen, (ongeveer 4 tot 7 mensen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik kan niet te lang blijven Mijn ouders willen niet de hele dag daar zijn en Lieke moet voor 5 uur thuis zijn. Ik zo wie zo want ik moet om 5 uur dansen
Dus ik denk dat ik rond half 12 daar ben en dat ik rond half 3 weer moet vertrekken _________________ **
Nog mensen die leuke ideen hebben? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Er valt niet egt wat te doen hea. Ja ik weet niet maar je moet wel het geld ervoor hebben enzo. En zwemmen doe ik liever niet _________________ **
Leeftijd: 108
Dat is egt kut.
Maar ik denk dat jullie dat beter in het andere topic kunnen zetten Dit topic gaat over wat we gaan doen zaterdag _________________ **
Ja idd, mensen hier de Ideen!
Reageren in "meeting forum" graag!!
OT:
Mijn ouders zeiden dat het miss ook een leuk idee was om naar de domtoren te gaan, en die te bekijken, dus miss is het een leuk idee om eerst naar de domtoren te gaan, dan wat te eten bij de mac, en ik weet niet of er markt is in utrecht op zaterdag, maar miss kunnen we na de mac nog even de stad gaan bekijken
Zeg maar of jullie dat leuk vinden. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik ken die domtoren ofzo iets niet. Lijkt me wel leuk want anders weet ik ook niks En ik ben nog nooit in Utrecht geweest dus je kunt mij overal mee naar toe nemen
Ik weet ook niet of er op zaterdag markt is in Utrecht bij ons iig wel _________________ **
Heey sobel, kom jij vaak in utrecht? heb jij nog leuke ideen? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design