Amerikanen zijn patriotjes, de regering bestond op dat moment uit republikeinen. Die lui doen NIKS ALS HET ZE NIETS OPLEVERT. En wat levert het hen nou op als ze hun hele economische centrum opblazen? _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Verzekeringsgeld dat hoger was dan de waarde van het gebouw tezijnertijd... en natuurlijk reden om de olie oorlog door te voeren _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
ik denk ook dat het terroristen zijn geweest.
hangouderen , wel een goeie maar dat denk ik ds niet en afhaalchinees ook niet =) America zelf, dat denk ik ook niet want dan is het wel heel erg dat je dat zelf doet... :O _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
ik twijfel tussen terroristen en amerika zelf. Maar moest het amerika zijn dan zouden de echte terroristen daar toch iets over zeggen ofzo? Dus ik denk dat het de terroristen zijn. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Ik heb zoveel over dit onderwerp gelezen en gezien en eerst dacht ik dat het terroristen waren maar mijn mening gaat steeds verder naar de amerikanen zelf toe. _________________
ik twijfel tussen terroristen en amerika zelf. Maar moest het amerika zijn dan zouden de echte terroristen daar toch iets over zeggen ofzo? Dus ik denk dat het de terroristen zijn.
Mee eens.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Natuurlijk niet.
Kijk eens wat voor status Osama heeft nu.
De most wanted terrorist, wat wil je als terrorist nog meer?
Als het Amerika zelf was gaat Osama daar niks over zeggen zolang hij nog niet gepakt is. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Moest ik een terrorist zijn en je weet van ja ik heb het niet gedaan dan zou ik 2 andere belangrijke gebouwen laten instorten en erbij zeggen : Nu waren wij het. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Het is 1. niet zo makkelijk om een belangrijk gebouw te laten instorten en 2. waarom zou hij dat doen, er zijn niet zoveel andere gebouwen die zoveel inpact hebben op Amerika dan een aanval op het pentagon en het WTC. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zo had ik er zelf nooit aan gedacht. Maar zo America dan echt zoveel levens opofferen voor zichzelf? Met bush weet je nooit , maar dat gaat wel heel ver vind ik dan . _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Zo had ik er zelf nooit aan gedacht. Maar zo America dan echt zoveel levens opofferen voor zichzelf? Met bush weet je nooit , maar dat gaat wel heel ver vind ik dan .
Ik zeg oorlog in Irak, ik zeg oorlog in Afghanistan, ik zeg wapenwet, ik zeg ga zo maar door. Die kerel doet niet anders dan levens opofferen voor zichzelf. Tijd dat ie oprot. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..