Wat denken jullie heeft de amerikaanse overheid het gedaan of zijn het echt terroristen geweest? graag je mening
Er zijn verschillende films te vinden op youtube en google video, waaronder bijvoorbeeld loose change... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zijn wel wat meer dingen aan de hand natuurlijk, maar wat precies weet je nooit, zoveel misleidende documontaires daar over, zoveel docu's met teveel op hef en theorien en zelfs gekken de beweren dat buitenaards leven ermee van doen heeft, dus ja... wordt met de dag gekker en wat gebeurd id kun je niet terug draaien.
9/11 is tegenwoordig een commercieel iets om veel geld uit te slaan door middel van films, docu's etc. etc. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik denk toch dat het terroristen zijn geweest. Ik ben het wel met Linda eens.
Ik denk eerlijk gezegt ook niet dat de overheid dit zal doen. Omdat als ooit de waarheid bovenwater komt, dus dat de overheid schuldig is. Krijgen ze wel een bar slechte naam. Dat risico lopen ze niet, vermoed ik... _________________ Prison Break!
Ja, zo'n film zet je toch wel aan het nadenken, daarom denk ik dat amerika het heeft gedaan, het komt allemaal wel heel mooi uit....
Nouja, mischien horen we er wat meer over als er een andere president komt in amerika _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Het heeft idd nog niet echt veel opgeleverd. ik denk dat er wel terrosten achter zitten.. maar ja is allemaal wel vaag.. we zullen er nooit echt acher komen denk ik.. Veel van die theorieen zijn echtv er gezoch..waardoor ze niet echt geloofwaardig meer lijken vind ik _________________ http://img169.imageshack.us/img169/8177/wentm3cv0.png
wentworth miller <333
Ik ben er al helemaal uit wie het gedaan hebben... Wie zijn de onzichtbare macht waar je toch ontiegelijk veel last van hebt, wie zijn de mensen die met 20 man op de fiets een hele weg blokkeren door maar 1 a 2 km per uur te fietsen?
Wie ow wie terroriseerd de weg, winkel centra en onze eigen Mc Donalds filialen.... idd....
Niemand minder dan.... HANGOUDEREN
wow keller, je hebt me helemaal om gerturned Ja, het Moeten de hangouderen geweest zijn _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zo versoepelen dat de terroristen en kapers het makkelijker konden doen.
Zo kon Amerika eindelijk een oorlog beginnen.
ik weet t niet eigenlijk maar kellerman heeft wel gelijk over hangouderen ze blokkeren hele supermarkten (heb t zelf gezien) en ze zijn behoorlijk agressief (ben achterna gezeten door een oude man + paraplu omdat ik op de stoep fietse ) dus wie weet _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Eindelijk iemand die het met me eens is kan deze poll aangepast worden met een 3e en 4e optie?
Namelijk: Hang Ouderen en Afhaal Chinesen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
haha hoezo afhaal chinezen? heb gisteren nog chinees gehaald.. hele aardige mensen hoor _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD