Nee man, de toppers hebben zelfspot.
Ik erger me aan soapsterren die in musicals of in toneelstukken gaan acteren. 'Kijk ons, we speelden in gtst, wij kunnen alles.' _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Nja ik wil neit lullgi doen maar veel gtst acteurs zijn misschien wel uitgeblinkt dankzij GTST! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Patty Brard is echt nummer 1 ...ooh wat kan ik me aan haar ergeren..ze 'presenteerd' nu ook shownieuws..dat vond ik een leuk programma maar met haar is het 3x niks
en Froukje de Both..met haar nieuwe programma wie word de man van Froukje..sjongejonge..heeft ze weer eens publiciteit nodig..ze verdiend er alleen maar mee en ze doet het alleen omdat haar tv carierre in de put zat..
en Miljouska en Nikki van TMF kan ik ook niet uitstaan..
lollig topic trouwens..hoe wij ons kunnen ergeren aan mensen die we eigelijk niet kennen _________________
Bridget maasland... echt wat een dom ***wijf.. bah bah bah _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ron Brandsteder kan ik ook echt niet uitstaan Patty Brard is ook erg, maar verder niet echt iemand die ik verschrikkelijk vind. Ben al blij dat niemand Carlo Boshard erg vindt, bijna al m'n vrienden kunnen hem niet uitstaan, ik vind hem geweldig _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Diej ron brandstede kan echt niet tellen ! (Neeeuuj, ik heb geen jensen gekeken )
Maaruh ik haat idd ook de bel spel mensen Zoooo, irie en over da IQ van die mensen , dat vin ik altijd wl grppig daar erger ik me nooit zo aan , maar ik zal wel wr de enige zijn
jensen wie vind hem nou leuk ? bleagh... en patricia paay, KONINKLYKE HUIS HELEMAAL (op amalia & alexia na,, zei kunne het ook niet helpe ), balkenende en die dikke politicus in so you wanna be a popstar.. _________________ No one can outrun their destiny..