Leeftijd: 108
waarschijnlijk hebben jullie het al gehoord.
maar er is vandaag een aanslag in apeldoorn gepleegd.
er zijn 2 doden en minstens 23 gewonden.
ik vind dat er een topic over moest komen zodat we
er allemaal over kunnen praten. [: _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
4 doden en 5 zwaar gewond en 8 lichtgewond..
zoo erg
en ik wou vanavond nog wel met mijn broer naar apeldoorn omdat het best dichtbij is..
ongelovelijk dat zoiets door 1 persoon kan gebeuren..
wat ik heb gehoord is dat die auto de hele weg van t koningshuis gevolgd heeft en express het heeft gedaan.. ook heb ik gehoord dat er iemand uit die auto gevallen was...
belachelijk... k heb op internet eens naar foto's gekeken en op rtl was er beeld dat er iemand een heel stuk over dat weg vloog door die auto! VRESELIJK! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
klopt. ik wou het net zeggen.
er zijn nu 4 doden ipv 2.
ik heb net de persconferentie gezien.
ongeloofelijk!
klopt.
er lagen gewoon mensen op de straat
op die foto's
hier zijn wat foto's:
Quote:
Diverse gewonden zijn opgevangen in het Rode Kruisgebouw in Apeldoorn. In een schoolgebouw heeft het Rode Kruis 35 gehandicapten opgevangen van een plaatselijke drumband die getuige waren van het ongeluk.
Zes gewonden zijn er ernstig aan toe. De auto raakte in totaal 23 mensen.
Diverse mensen beweren dat ze schoten hebben gehoord. Het is niet duidelijk of er vanuit de auto is geschoten of dat politie of beveiligingsmensen hebben geschoten.
Mensen hangen hun vlaggen halfstok.
Ik kom NET uit de stad van Utrecht en dan lees je dit : (Afshuwelijk.. En dan ook nog een 7 jarig meisje overleden.. Ben echt benieuwd naar het uiteindelijke verhaal
OMG. kijk dat kleine meisje daar.
heb gewoon tranen in mijn ogen.
wat erg!
ik zou eigenlijk naar a'dam gaan, maar
dat is niet door gegaan. zelfs hier is alles
afgelast. heel veel steden hebben dat ook
gedaan. _________________ **
Ik heb op hyves een hyve gevonden, je ziet daar zelfs het gezicht van de dader..
hier is de link daarvan : moet je even bij de foto's kijken..
EDIT: de hyve die ik genoemd hebt, is verwijderd ik denk omdat er duidelijke foto's van de dader op staan, zelf heb ik 1 foto van hem opgeslagen omdat ik die aan mijn broer moest laten zien.... ik zag ook op een filmpje dat er tegen de dader gezegt werdt; dat hij zijn ogen open moest doen , dat zei de agent die meteen naar de auto toe rende.
gewoon een nederlandse man, ik vindt het echt te ziek/erg voor woorden om dit mensen aan te doen, en dat nog wel met opzet ook.. hoe is het mogelijk dat mensen zo kunnen zijn...
Ik lees trouwens ook op die hyve, dat het kleine meisje overleden is...hoe kan iemand dat nou doen, het leven van een meisje beroven dat nog een heel leven voor zich had.. ik weet niet of het echt zo is, maar als het zo is, vindt ik dat die man, geef operatie meer had mogen krijgen, al is een hele flinke straf ook goed voor hem!
Bij rtl boulevaard heb ik gehoord dat er een zwangere vrouw overleden is... _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Laatst aangepast door Daantje. op do apr 30, 2009 9:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
heel triest dit, geen woorden voor. Ik zag het live gebeuren op tv ik schrok me dood...
dat 538 gewoon doorgaat met feesten vind ik onbeschoft en respectloos. Dat ze als smoes gebruiken ivm de veiligheid en de orde is onzin, die mensen zijn daar ook gekomen ik bedoel aan het einde van dat festival moet toch ook iedereen naar huis, dus ik zie dat probleem niet.
er zijn inmiddels 5 doden, de dader ligt nog aan de beademing, van mij mag ie nog leven om de reden dat ik wil weten waarom die dit gedaan heeft, daarna mag ie van mij als nog dood
Mijn medeleven aan alle nabestaanden en ook aan de mensen en kinderen die het van dicht bij hebben gezien.. In wat voor wereld leven we.....
en dat het op cnn is en zelfs in de Los Angeles Times is niet zo heel raar, dit schokt iedereen!!!! _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Wat ik op het NOS journaal heb gehoord is dat bronnen uit het ziekenhuis uit Deventer ( daar ligt hij volgens mij ) of in iedergeval uit het ziekenhuis waar hij ligt, dat er bevestigd wordt dat Karst (Richard) Tates ( zo heet hij ) hersendood is, en dat de behandelingen al gestopt zouden zijn..... als dat zo is, jammer, ik vindt dat hij zijn straf had moeten krijgen.... _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Het is gwn te erg voor woorden, zelf doe ik niks bijzonders op koninginnedag maar voor al die mensen die zich er zo op hebben verheugd en er zo hard aan hebben gewerkt is het echt heel erg dat dit gebeurd, en als je dan ook nog eens hoort dat er 4, 5 doden zijn gevallen weet je gwn niet wat je dr op moet zeggen. Wat voor veel mensen/famillies begint als een leuke feestelijke dag, eindigt het in een nachtmerrie. En dan is er idd de vraag waarom die vent dat heeft gedaan. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 91
Apeldoorn is eigenlijk als mijn broekzak. Ik loop er stage mijn vader werkt er. En ikkom er dan ook wel redelijk vaak. Ik heb zelf geen woorden voor een mong**l als deze.
ten eerste omdat geprobeerd is Beatrix en familie te verwonden/vermoorden.
daarnaast omdat een dag is verpest waar maanden lang aan gewerkt is en naar uit is gekeken door Apeldoornse bewoners en omgeving.
Zelf ben ik een tegenstander van de doodstraf, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Deze dader moet voor het nederlandse publiek op de ouderwetse manier opgehangen worden. waarom ophangen? een persoon als deze is knettergestoord en na TBS en lange gevangenis straf zullen dit soort mensen gewoon het zelfde weer doen.
Ik jheb het live op tv gezien, vlak voordat ik naar Amsterdam ging. Ik kan je zeggen in Amsterdam was het ook merkbaar. (eerder afgelopen, artiesen die niet kwamen) en de sfeer voelde anders aan.
ja precies thobe... ik voelde die sfeer ook in amsterdam, ik was de heledag aanwezig op het rembrandtplein _________________ Meest gehaatte forum member.
Overigens zijn er geruchten dat de dader
A: hersenloos zou zijn.
Wat ik persoonlijk niet hoop, de meeste willen de redenen nu weten ook
B: Hij het gedaan heeft uit persoonlijke reden ( Scheiding, Huis Uitzetting )
5 Doden inmiddels Het meisje op de foto is overigens niet overleden, een ander 9jarig meisje wel:(
Sommige mensen denken echt niet aan andere als ze dit soort dingen doen
Maar als je zelf wanhopig bent, doe je de gekste dingen:(
Zelf was ik in Utrecht en hoorde het pas toen ik thuis kwam, de festival waar ik heen zou gaan was afgelast maar was zelf ook niet gegaan want iets zoals dit verpest je dag echt wel.. _________________
ongelofelijk.
als die man hersendood is, dan moeten ze hem
maar weer terughalen. tfoe
ik vind dat hij straf moet krijgen, boeten voor wat
hij gedaan niet.
niet zomaar ook zijn eigen leven wegnemen.
zodat hij van alles af is.
ja klopt, hij heeft het gedaan uit persoonlijke redenen.
hij woonde trouwens in Huissen
hij werd ontslagen en kon daardoor zijn huur niet
meer betalen, dus hij zou volgende week op
straat komen te staan.
ze zeggen dat hij een draaiboek had waarin hij
alles had geplant.
ziek is dat. ziek gewoon!
Quote:
HUISSEN - Huissen is wereldnieuws. Maar niet op de manier zoals de inwoners dat gehoopt hadden. Ze willen dat Huissen wordt geafficheerd als stadje van plezier. Niet als de plaats waar de verdachte van het koninginnedagdrama woont.
Karst Tates is vannacht om 2 minuten voor 3 uur overleden aan zijn verwondingen. Ik vindt dat heel jammer, hij had moeten boeten voor zijn daad en heel erg ook nog. Nu komt het doden aantal dus op 6. Strafrechtelijk onderzoek is nu ook gestopt.. Aan een dode man kan je niks vragen...
Echt vreselijk, om dat mee te maken... _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
tfoe.
ik vind dit echt niet kunnen!
de man moet gestraft worden, nu is hij
van alles en iedereen af. en laat hij alle
andere op de blaren zitten.
serieus. laag en zielig.
zo iemand moet echt erg gestraft worden.
door die gast ben ik zelfs niet meer naar
a'dam gegaan.
had me er zo op verheugd ¬¬ _________________ **
Leeftijd: 91
Zonde dat je dag verpest is man, amsterdam was gaaf.
wat ik trouwns zei over dat ophangen neem ik terug;) gister avond kon ik ook niet mee rhelemaal helder nadenken. Zon iemand had gewoon levenslang in een isoleercel moeten zitten. nu komt hij er makkelijk van af en is het voor de nabestaanden alleen maar moeilijker om alels te verwerken.
Ik woon in Apeldoorn en het is hier achter gebeurt, het was verschrikkelijk.
Overal sirenes, hoorde helikopters en zag zelfs een lijkenwagen.
Het meisje wat je daar op de foto's ziet is 't nichtje van een vriend van me.
Ik heb die vriend gister vroeg in de middag gesproken, hij zat in de trein en wist nog niet wat er was gebeurt.