Wanneer Michael de tape in zijn bezit heeft zoeken ze een betrouwbaar persoon die in de politiek zit. Via Jane, een vriendin van Michael zijn vader, krijgen ze de naam Cooper Green. In eerste instantie krijgen ze dus een verkeerde persoon. Ik vraag me hier dus af door wie hierbij in het complot zit.
Is het die Jane, de secretaresse die de telefoon doorverbindt of geen van beide en wordt de telefoon gewoon door de Secret Service doorvebonden naar die "Nep Cooper Green"? Zou de SS alle telefoontje van aanhangers zoals Cooper Green doorverbinden naar die persoon, ze konden toch niet weten dat Jane, Copper Green zou aanbevelen.
Overigens in de laatste Episode wanneer Michael in Sona komt, lijkt het me alsof Bellick daar ergens op de grond ligt. Klopt dit?
En waar is trouwens die tas met 5 miljoen gebleven?
www.europeangoldfinch.net
echt grappig, het bestaat nog ook en het bericht over T-Bag staat er nog op ook.
het lijkt me alsof het een site is die wordt gebruikt.
1. Overigens in de laatste Episode wanneer Michael in Sona komt, lijkt het me alsof Bellick daar ergens op de grond ligt. Klopt dit?
2. En waar is trouwens die tas met 5 miljoen gebleven?
1. ja
2. in het water door mr kim, en wat er verder mee is gebeurt zie je in s3.
En volgens mij is europeangoldinch gewoon een grappig idee van FOX _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dat Over Die Cooper Green Zou Ik Ook Wel Willen Weten. Het Is Toch Raar Dus Dat Betekent Dat die Secretaresse Ook In Het Complot Zit Of Hebben Die Mensen Die In Het Complot Zitten Het Zo Gedaan Dat Ze Werden Door vebonden Met Die Slechte En Fake Cooper Green.. _________________ Michael Scofield [LL]
Prison_break_Junky let op je typ manier! niet elke keer hoofdletters gebruiken als ze onnodig zyn! Je bent al vaker gewaarschuwd. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Je mag hier zat maar het is gewoon irritant bewaar het gewoon voor msn ofzo en het is niet de eerste keer:
http://www.prisonbreak.nl/forum/is-seizoen-3-het-laatste-seizoen-t1486.html daar heeft Daan je gewaarschuwd! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik ben niet achterlyk, en we moeten weer OT gaan maar denk gewoon om hoe je typt! Ik heb niks tegen je ofzo =) _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Vinden jullie het ook niet raar dat die "kale" samen in de auto zit met Kim, en dan praat over "Sona" de gevangenis. En later in de aflevering wordt Kim door Sara doodgeschoten. Hiervoor laat Michael zich opdraaien en komt in Sona terrecht. LAter zegt die Kale dat hij juist wil dat Michael ontsnapt.
Hoe had die kale nou kunnen weten dat dit ging gebeuren?
Dat zie je in s3 , maybe Linc of Sara
Maar die 'Kale' , die is heel belangrijk in s3 volgens mij! Want hij wou dat hij in Sona terecht kwam
En over Sona kom je pas te weten in s3 , dus word even afwachten. _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ik weet niet of ze het geld ooit nog vinden, hoop het wel maar Sara zou hem niet snel kunnen vinden want:
*******spoiler****************(lees dus niet als je geen spoilers wilt weten)
Ze is in de eerste paar eps.3 dus ontvoerd, dus dan zal het linc moeten zyn.. of weer iemand anders _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
ik be prison break weer eens opnieuw aan het kijken ik ben nu bij seizoen 2 episode 4 en ik geniet er veel van maar jah wie niet hhah _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Michael moet ook nog de dochter van westmoreland geld brengen dus kan goed zijn ^^
Ik weet het, lang geleden gepost . Maar ik vind dit wel jammer dat ze hier nergens iets meer over gezegd hebben . Michael heeft haar nog altijd niet bezocht . Ze zal waarschijnlijk al dood zijn ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...