Bij de episode list van Prison Break op IMDB staat die ook!
Ik dacht dat seizoen 2 maar 22 afleveringen had en dat het na vandaag afgelopen was met seizoen 2?
*zucht* aan IMDB kan je ook zelf toevoegen mits je lid bent, net als met wikipedia, tevens heeft FOX bevestigd dat er geen 23 is of komt. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
het is fake!!! echt dat mensen dat gelove.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leeftijd: 108
Of een speciale aflevering zodat we een beetje weten waar seizoen 3 over gaat. Maar hij gaat niet verder waar deze aflevering is gestopt. Dat is pas in seizoen 3 _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik vind het wel klote dat het weer een open einde is :S.
Ik vind Prison Break wel super vet, maar ze moeten niet te ver door draven :| net als bij de serie: 24. Daar hebben ze ook 7 seizoenen ofzo van.
Als ze na dit seizoen al waren gestopt dan hadden ze echt een topserie gemaakt, nu zijn ze al weer te ver gegaan. Ik hoop dan ook dat ze na seizoen 3 echt stoppen.
Ik zie eigenlijk niet het probleem. Iedereen is zo ontzettend nieuwsgierig wat er gaat gebeuren in seizoen 3. En elke aflevering tot nu toe vond ik geweldig. Als ze het zo blijven doen mogen ze gerust doorgaan. En als iemand vind dat ze moeten stoppen, dan kijkt die toch niet meer. Het blijft voor mij een topserie. Als ik ze echt behoorlijk zie aftakelen, dan ben ik het met je eens en mogen ze stoppen. Maarja zo ver zijn ze nog niet _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Ik vind het wel klote dat het weer een open einde is :S.
Ik vind Prison Break wel super vet, maar ze moeten niet te ver door draven net als bij de serie: 24. Daar hebben ze ook 7 seizoenen ofzo van.
Als ze na dit seizoen al waren gestopt dan hadden ze echt een topserie gemaakt, nu zijn ze al weer te ver gegaan. Ik hoop dan ook dat ze na seizoen 3 echt stoppen.
wat ben jij nou voor een fan het boeit mij niet, zelfs als ze 10 seizoenen maken, ik vind het gewoon een GEWELDIGE serie en het blijft gewoon leuk om naar te kijken, ookal moet michael nog 6 keer uit dezelfde gevangenis ontsnappen! _________________
haha! Zo lang hij alle 6 de keren een ander plan heeft vind ik het prima _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
11-Het uitleggen of praten over torrents en andere illegale manieren van downloaden is niet toegestaan.
Spam:
Er wordt op het prison break forum streng opgetreden tegen spam!
Linkje weggehaalt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jammer dat er geen 23 komt, nu moeten we wel een hele tijd wachten
In de promo van s3 zegge ze dat het de laatste ep. was en dat er nog een s3 komt.. nja promo van s3.. tis niet echt een promo maar meer van wat er net is gebeurd enzo.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
hy zegt this fall.. dat betekend iets van dit jaar einde van het jaar.. dat het weer terug komt.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?