Lincoln ligt gewond op de grond. Agent Kellerman probeert hem te verstikken maar hij wordt gered door zijn vader, die de geheim agent neerslaat.
John Abruzzi is terug, na een afwezigheid van 5 afleveringen.
Michael zit niet meer in de psych ward. Hij heeft alleen nog een sleutel nodig. Hij zoent Dokter Tancredi, maar kan het niet maken om de sleutel van haar te stelen. Hij krijgt hulp van Nika, zijn vrouw, die de sleutels steelt tijdens een gesprek met Sara.
Tweener wil naar een andere cel. Tweener wil dat Michael zijn celmaat vermoordt. Michael weigert en in zijn cel neemt Tweener een scheermesblad van onder een matras en castreert Avacado. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ik heb dat geschreven _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
Zal wss wel liggen aan dat ik geen account heb daar... _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Nou ik geloof er geen bal van, ik geloof niet dat jij als 13 jarig gastje, zomaar ff dat stuk hebt geschreven in wikipedia, en volgens mij loggen ze automatisch je IP, dus dat zou te vinden moeten zijn.
En waar had jij die info vandaan dan? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vond dit wel een van de meest interessante afleveringen van seizoen 1 eigenlijk, ook omdat je eindelijk wat uitleg kreeg over The Company. En de terugkeer van Abruzzi
En dat ik het op Wikipedia heb gezet is ook helemaal niet belangrijk. Vond 't gewoon leuk om te melden, maar totaal niet met de bedoeling om zo'n discussie errond te krijgen. Sorry daarvoor dus _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*