Aflevering 21 - Go

Meningen over afleveringen kun je hier kwijt. Ook is hier elke week een spoiler te vinden.

Moderators: Prisonbreak.nl Management, Prisonbreak.nl Mods

Plaats reactie
RG_
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew
Contacteer:

Aflevering 21 - Go

Bericht door RG_ » wo okt 25, 2006 6:43 pm

Go

Michael dwingt Henry Pope om Lincoln naar de ziekenboeg over te laten zetten en te zorgen dat hij daar moet overnachten. Ook laat hij tegen een andere bewaker zeggen dat Bellick een dagje vrij heeft genomen voor zichzelf, maar dat wel alles goed met hem gaat.
Michael, T-Bag, C-note, Sucre, Die neef van Sucre, Tweener, Wesmoreland, Abruzzi gaan via de WC van Michael's cell en volgen het pad naar de ziekenboeg.
Zodra ze bij de ziekenboeg zijn overmannen ze de bewaker en bevrijden Lincoln (T-Bag pakt de handboeien af maar dit ziet niemand). Vervolgens pakken ze een brandslang en binden ze het vast aan het raam om deze open te breken. Ze doen de andere helft van de brandslang in de lift. Eerst gaat de lift niet naar beneden, maar even later stapt Tweener de lift in en gaat de lift wel naar beneden. Later komt Tweener weer met de trap omhoog en Abruzzi zegt dat hij goed werk heeft verricht.
Haywire heeft de communicator gepakt van de bewaker en zegt dat hij hun gaat verraden als ze hem niet meelaten en dus gaat hij ook mee.
Pope is bevrijd door de bewakers en de secretaresse en slaat alarm
Het raam is open en Lincoln gaat als eerste, Gevolgd door Abruzzi en daarna de rest.
Halverwege valt Westmoreland neer omdat hij nog te weinig bloed in zich heeft door de snee die hij kreeg in het gevecht met Bellick. Michael kijkt of er nog iets te redden valt maar dit is niet het geval en Westmoreland sterft.
Voordat Westmoreland (D.B. Cooper) sterft vertelt hij nog dat het geen 1 miljoen Dollar is maar 5 Miljoen en dat het in Utah ligt onder een Silo en vraagt aan Michael of hij naar zijn dochter wil gaan voordat deze sterft.
Inmiddels is iedereen behalve Michael en de neef van Sucre (die dikke van de was) ontsnapt en zegt hij dat Michael maar eerst moet gaan (de kabel was al wankel aan het worden).
Als Michael op de helft is gaat het alarm af want ze hebben Henry Pope gevonden, De neef van Sucre raakt in paniek en gaat ook aan de kabel hangen maar deze knalt van de muur af. Hij komt op de grond en wordt gepakt en de bewakers dreigen hem te vermoorden als hij niet zegt wie er allemaal met hem mee waren.
Michael knalt tegen de muur op maar met hulp van Lincoln komt hij toch naar de overkant.

TUKKY
Cameron
Cameron

Bericht door TUKKY » za jan 03, 2009 1:10 am

wat ik mezelf afvroeg was, dat toen die buis vervangen was , dat zie dan niet gewoon via het dak in die kruipbuizen gingen waar michael inging om sara met de rellen uit de ziekenpost te halen. Dat was namelijk het zelfde kamertje. Maar dat zal wel anders gedaan zijn voor de serie.

Mario
James Whistler
James Whistler

Bericht door Mario » zo jan 04, 2009 12:56 am

Nee, dat was een hele andere ziekenboeg waar Sara toen in opgesloten zat, dat was in de B section. ;)

TUKKY
Cameron
Cameron

Bericht door TUKKY » zo jan 04, 2009 7:25 pm

mario schreef:Nee, dat was een hele andere ziekenboeg waar Sara toen in opgesloten zat, dat was in de B section. ;)
owja dat is waar ;) dom van mij , nou is het gelijk uit de lucht bedankt ! :P

Mario
James Whistler
James Whistler

Bericht door Mario » di jan 06, 2009 4:09 pm

Ik dacht eerst hetzelfde en ik wil de het tot op de bodem uitzoeken want zon fout kon gewoon niet kloppen :p

Jamie
Prisoner

Bericht door Jamie » wo jun 24, 2009 8:35 pm

hallo,

Nou heb ik helaas de laatste afleveringen op tv gemist,.
Ik heb geprobeerd op seizoen 4 te downloaden maar dat duurt zo erg lang, en ben nieuwschierig naar de laatste 2 afleveringen!

Kan iemand mij die 2 afleveringen of anders seizoen 4 sturen?
[email protected]

Alvast bedankt!

Plaats reactie