Ik vond het zo grappig dat die haywire ofzo, die kinderfiets had gestolen en die helm had opgezet. Hij fiets heel relaxt in het midden van de nacht.
En die tweener ging in die trailer zitten ofzo, die komt er nog goed vanaf denk ik.
Ik vond het echt erg dat dat vliegtuig net weg ging!
Of het erg is weet ik niet, misschien is het wel beter zo, zo word seizoen 2 spannender. Ik vond seizoen 22 een vette aflevering, aflevering 1 tot en met 5 vond ik wel leuk maar nog niet echt geweldig. Vanaf aflevering 6 vond ik het echt vet worden, en sindsdien werd elke aflevering mooier.
Ja dat ben ik met Yoni eens dan de eerste wel spannend waren maar niet echt de spannendste na Aflevering 6 word het zeker beter. En 22 zat ik echt in Shock zo spannend
Het lijkt me niet zo leuk om dat hier te gaan vertellen, maar zoals al gezegd, het is spannend dat ze op elk moment gepakt kunnen worden...
Het is eigenlijk wel leuker als je op RTL5 kijkt, zomerstop, dus misschien deel 2 van seizoen 1, en wie weet plakken ze seizoen 2 er gelijk achteraan, hoeven ze niet het spannendste stuk af te wachten, wat wij nu wel moeten...
Ohw me hart ging echt te keer bij deze aflevering
Een vriend van me die zei dat er 22 zouden komen en dat het daarna was afgelopen. Dus dat was wel ff balen dat ik nu tot de herfst moet wachten.
Maar ik denk ook dat dat jochie er goed vanaf gaat komen. Ik hoop wel dat t-bag het gaat redden hoor
ja maar ja had hij die handboeien niet moete doen eigen schuld dikke buld ik vond dat gemeen dat ie dat deed, hij weet dus er mensen bij zitten die dat gewoon ff zo zonder bij na te denken je had eraf kunnen hakke ,, gleghh vies eigenlijk _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
ik had laast een video gezien van opnames van S2 en dat t-bag zijn hand in een soort van coolbox had gedaan dus, miskien kan de hand er nog aan gemaakt worduh weet nie zeker hoor ff kijke waar ik die video had gezien.