ikweet dat dit niks met het forum te maken heeft he, maar ik vind het zo raar dat een heel hoop afleveringen het niet doen. bij season 2 doen zeker de eerste 8 ofzo het niet.
maarja, hetzijzo he:P _________________ what do we do now?
-we run!
Is bekend, het is niet makkelijk om de Pb afleveringen op de website te plaatsen, aangezien de links vaak veranderd worden.
De admin(Yoni) zal er zo snel mogelijk naar kijken, maar ook hij heeft het druk met andere zaken. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jawel is er wel geweest. Ik heb nog gekeken.
Het begint nu om half 9 niet meer om half 10. Dan is er Heroes op _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik denk dat onlangs de site is veranderd.. want ik zat vandaag afleveringen van de eerste serie te kijken, opeens wordt de site vernieuwd en ik kan de afleveringen niet maar aanklikken! Kunnen jullie mij uitleggen hoe ik weer afleveringen kan bekijken?
Leeftijd: 108
Als we allemaal even geduld hebben zal Just dat ons vast wel uitleggen Geen reden voor paniek, gewoon even wachten _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Jawel is er wel geweest. Ik heb nog gekeken.
Het begint nu om half 9 niet meer om half 10. Dan is er Heroes op
hoe kan dat ? ik zette me tv ook zo precies op die tijd aan en toen was er een andere film bezig die begon om half 9.
prison break kwam toch normaal op rtl7 nu op rtl5 wel vaag dat ze dat niet laten weten. Mis ik een aflevering, worden die weer geregelt dat er weer afleveringen kunnen worden bekeken op de site?
ik heb een site gevonden waar ze wel allemaal werken ...................................... _________________ i tell you what you don't have to go to prison,
but you can't go to holland either
prison break kwam toch normaal op rtl7 nu op rtl5 wel vaag dat ze dat niet laten weten. Mis ik een aflevering, worden die weer geregelt dat er weer afleveringen kunnen worden bekeken op de site?
wat jij wil :p waarom doen de afleveringen het niet op de site ? Ik wil ff een aantal dingen ff zien omdat ik die heb gemist zo mis ik van alles vandaar als ik eentje mis en eentje weer zie..
hallo dat is gewoon zo onhandig op internet afleveringen googelen en dan met links op site zetten download gewoon alle seizoenen en dan kun je ze kijken wanneer je maar wilt en gelijk beter belld kwaliteit dan die youku of divx of wat dan ook hah PEACE _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!