Ik heb al 8 keer iets gebroken 3 keer me pols, 1 keer me middevoetsbeentje, 3 keer me ellepijp en een keer me spaakbeen. Ik heb vanaf groep 6 tm groep 8, 7 keer iets gebroken. Dit komt omdat ik toen heel erg in de groei zat en me botten toen gewoon minder stevig waren ofzoiets Meestal was het erg ongelukkig, bijvoorbeeld op natuurijs over een grassprietje heen vallen en dan je arm op twee plaatsen breken
De laatste 3/4 jaar heb ik gelukkig niets meer gebroken! _________________
al eens mijn been gebroken op 2 plaatsen in spiraalbreuk (erg pijnlijk) en eens 3 ribben gebroken
knieschijven gekneusd en staartbeentje gekneusd _________________ Michael: If I surrender now, I’ll lose everything I love
Misschien mijn voet. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
oorzaak was : een wipwap :L nooit eraf springen
En ben vorig jaar geoppereert aan m'n knie,
Lekker 2 littekens op me knie _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ik nog nooit iets gebroken.
heb wel 3 hechtingen in mijn vingertj gehad xD
dat zie je nog wel en een stukje zo is vet hard
heel vaag wel mijn enkel keer zwaar gekneusd
verder niks _________________
1x mijn schouder.
3x mijn pols (2x rechts en 1x links.)
1x mijn wijsvinger.
1x mijn middevoetsbeentje.
1x mijn bovenbeen op 2 plekken.
1x mijn neus.
1x mijn enkel.
Voornamelijk op de basisschool (behalve schouder en middenvoetsbeentje), ze keken er niet eens meer raar van op als ik weer eens met gips om iets naar school kwam.