Ook nog niks gelukkig
Lijkt me niet echt fijn om iets te breken Heb wel een keer men arm zwaar gekneusd daar was ik ook niet echt blij mee _________________
en ik heb ook nog nooit wat gebroken....ben alleen is een keer van een betonnen trap afgepleurd waar ik alleen een hersen schudding door had terwijl ik keihard op die tredes van die trap viel blijkbaar geluk gehad _________________
ohw wat zijn jullie voorzichtig allemaal
ik heb al zoveel gebroken gehad
* stukje van mn heup af (tijdens het voetballen)
* vingers gebroken
* pols gebroken
* voet gebroken
* extra botje uit mn voet gehaald en toen moesk ook int gips..
en dan nog niet te spreken over de kneuzingen _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Mijn hart, toen ik uit vond dat RG_ bezet is... haha grapje,.... ooit stuk van mn tand toen ik klein was, met mn mond op een stoeprand gevallen (leek beetje op de scene uit American History X, best pijnlijk) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
met mn mond op een stoeprand gevallen (leek beetje op de scene uit American History X, best pijnlijk)
Okeej autsch, nou heb ik er wel een beeld bij ja...
Ik heb een keer met m'n vinger tussen de autodeur gezeten. Zo hard dat de autodeur helemaal dicht was... met mijn vinger erbij dus... en toch was ie niet gebroken! _________________
^^ hihi,, dan heb je wel flexibele vingers..!! mruh,, lijkt me erg pijnlijk,,
ik heb vaak zat wat gekneusd gehad,, en 2 x mn pols gebroken
1e keer mn rechter pols gebroken en een scheur in een ander bot in mn pols na een val van een paard,, mocht van mn mamsje na 1 dag pas naar de dokter,, omdat ze dacht dat ik me aanstelde en het gewoon gekneusd was *dacht ze..* en de 2e keer mn linker pols gebroken doordat ik op onze uitrit (wij hadden bij ons vorige huis een oprit van 300 meter en dat was behoorlijk hobbelig,, met van die klinkertjes enz,,) aan het skeeleren was en ik dus onderuit ging,, en die moest toen weer recht gezet worden,, kreeg ik een verdoving voor,, maar die ontzettend slimme zusters hadden dus niet gewacht tot die verdoving werkte en begonnen dus meteen aan mn pols te rukken en te doen,, en toen ie weer goed zat werkte de verdoving pas en kon mn moeder erg fijn 3 uur wachten tot die verdoving weer uitgewerkt was.. zit je daar op je zondag,, van 2 tot 7 in een ziekenhuis,,
MOD edit: Houd je ff aan de regels, dus geen hele lappen tekst schuin en gekleurd! _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Ook niks _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
achja,, ik had ook heeeele erge medelijden met mezelf.. wink wink,, lekker elke dag met de auto naar school,, moest altijd kwartier fietsen,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Bij mij heeft mijn oor er 3 keer af gelegen...
Verder alleen pols gekneusd toen ik aan de overblijfjuf wou laten zien hoe goed ik van de ene kant van het klimrek naar het andere kon komen... niet dus...
Verder alleen pols gekneusd toen ik aan de overblijfjuf wou laten zien hoe goed ik van de ene kant van het klimrek naar het andere kon komen... niet dus...
Hoe gaat bij jou je oor er af?
Ja? wil ik ook wel eens proberen ! _________________ .