haha Sobel goede smaak
Ikdoe ook aan hardlopen, en vind bier ook niet te drinken, smirnof en vodka zijn op zn tijd wel lekker
toen ik in spanje was hadden we daar Sanglia, dat is pas lekker _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik kan dat niet drinken
Maar als ik met nieuwjaar champagne drink, drink ik het met plezier. vind dat best lekker. Jammer genoeg kan ik het niet binnen houden
Maar aan de andere kant is het ook weer goed. Raak ik nooit verslaafd aan champagne _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
:S champagne, en wijn wat vind je daar van dan? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Idd, ik drink niet echt veel, maar zolang het geen bier is maakt het mij niet uit _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sinds ik erachter ben gekomen dat ik alcohol niet lekker vind, drink ik bijna helemaal geen alcohol meer. Mijn drankgebruik was al niet zo groot. Ik heb ook een hekel aan mensen die zich elk weekend lamzuipen. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Ja, maar dat moeten ze zelf weten, oke, ik vind het ook een stelletje idioten de mensen die zich elk weekend tot 6 uur sochtens klem zuipen maargoed, ieder zn lol. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Boh nee das echt achterlijk Maar een lekker koel getapt biertje gaat er wel in. liefst donker! _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
Geef mij maar gewoon een breezer ofzoiets, als het maar geen bier is _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik vind het gewoon goor, bier, wijn, alles. Mensen die tegen me zeggen dat ik niet stoer ben (bepaalde klasgenoten), zijn het zelf niet. Ieder z'n smaak he.. _________________
Ik vind dat mensen best alcohol mogen drinken , op feestjes of bij ht uitgaan als het maar niet te veel is want dat is echt slecht voor je, bij het uitgaan met vrienden neem ik ook wel eens drank , maar niet te veel niet dat ik dronken word enzo, en mensen die dronken zijn die doen echt rare dingen , sommige _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Ik drink wel, maar niet veel en geen bier (wat ik trouwens zo ongeveer het goorste spul op aarde vind ) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Met de bruiloft ben ik er achter gekomen dat ik nu wel tegen alcohol kan. met bruiloft heb ik hele avond sneeuwwitjes gedronken, dat vind ik lekker en Pasoa, Flugel of Rosé bier _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.