Wat vind je van mensen die veel drinken??? denk je dat het kwaad kan om wat te drinken???
ben je misschien met alcoholisten in aanraking gekomen??? is ben je zelf verslaafd??? Post het hier _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
ik vind van alcoholverslaafden dat ze voor dingen weglopen, ze lopen weg voor de problemen door te gaan drinken (de meeste).
de meeste hiervan sluiten zich af van de buitenwereld en dat is niet goed voor deze mensen, ze voelen zich appart, raar, buitengesloten etc.
ze zijn alleen nog maar een vriend van drank.
Daarbij hebben ze ook nog een uitkering omdat ze niet aan werk kunnnen komen. hier moeten ze alles mee betalen, dit gaat het meeste uit aan drank...
Het huis ziet er dan ook niet echt bepaald verzorgd uit als ze alleen wonen
goede voeding krijgen ze ook niet echt binnen.
(ligt eraan hoe erg het is natuurlijk)
ik heb hier helaas geen ervaring mee... maar helaas wel 1 iemand, maar hier zeg ik liever niks over...
@nicolle ik vind ook dat drinkers hun problemen wegdrinken.
en met een alcohollist heb ik ook een erge ervaring meegemaakt, en door die ervaring hebben wij ook moeten verhuizen uit den haag, wat ik ngo steeds jammer vind want ik had daar liever gebleven...
en misschiend at ik door die rede zelf ook geen alcohol drinkt... _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Ik drink niet zoveel...kan het meekrijgen maar ik geef niet zo om drank...
Ga zoiezo niet vaak uit dus dan kijkt niemand je raar aan als je niet drinkt
Ik drink niet zoveel...kan het meekrijgen maar ik geef niet zo om drank...
Ga zoiezo niet vaak uit dus dan kijkt niemand je raar aan als je niet drinkt
Dat kan ook maar ik drink meestal wel iets maar ik zou me zonder ook wel kunnen vermaken Dat is geen enkel probleem maar ik kies toch liever voor een glaasje bier dan een sinas ofzo _________________