Wat vind je van mensen die veel drinken??? denk je dat het kwaad kan om wat te drinken???
ben je misschien met alcoholisten in aanraking gekomen??? is ben je zelf verslaafd??? Post het hier _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
ik vind van alcoholverslaafden dat ze voor dingen weglopen, ze lopen weg voor de problemen door te gaan drinken (de meeste).
de meeste hiervan sluiten zich af van de buitenwereld en dat is niet goed voor deze mensen, ze voelen zich appart, raar, buitengesloten etc.
ze zijn alleen nog maar een vriend van drank.
Daarbij hebben ze ook nog een uitkering omdat ze niet aan werk kunnnen komen. hier moeten ze alles mee betalen, dit gaat het meeste uit aan drank...
Het huis ziet er dan ook niet echt bepaald verzorgd uit als ze alleen wonen
goede voeding krijgen ze ook niet echt binnen.
(ligt eraan hoe erg het is natuurlijk)
ik heb hier helaas geen ervaring mee... maar helaas wel 1 iemand, maar hier zeg ik liever niks over...
@nicolle ik vind ook dat drinkers hun problemen wegdrinken.
en met een alcohollist heb ik ook een erge ervaring meegemaakt, en door die ervaring hebben wij ook moeten verhuizen uit den haag, wat ik ngo steeds jammer vind want ik had daar liever gebleven...
en misschiend at ik door die rede zelf ook geen alcohol drinkt... _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Ik drink niet zoveel...kan het meekrijgen maar ik geef niet zo om drank...
Ga zoiezo niet vaak uit dus dan kijkt niemand je raar aan als je niet drinkt
Ik drink niet zoveel...kan het meekrijgen maar ik geef niet zo om drank...
Ga zoiezo niet vaak uit dus dan kijkt niemand je raar aan als je niet drinkt
Dat kan ook maar ik drink meestal wel iets maar ik zou me zonder ook wel kunnen vermaken Dat is geen enkel probleem maar ik kies toch liever voor een glaasje bier dan een sinas ofzo _________________
of ik kreeg een cola met een enorm rietje die hij zelgf voor mij had geknutseld whehehe dat drinkt moeilijk hoor 4 rietjes aan elkaar vast moet je hard zuigen okee dat klintk heel gaar _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Dat kan ook maar ik drink meestal wel iets maar ik zou me zonder ook wel kunnen vermaken Dat is geen enkel probleem maar ik kies toch liever voor een glaasje bier dan een sinas ofzo
met uit gaan drink ik graag een pilsje, maar doordeweek niets want dan moet ik sporten. Maar opzich heb ik geen problemen met mensen die veel drinken, zo lang ze geen last zijn, sommige mensen drinken veel voor gezelligheid en zijn ook gezellige mensen, niet elke zogenaamde alcoholist is gelijk een last of probleem.
Er zijn natuurlijk wel mensen die problemen weg drinken, maar er zijn ook drank liefhebbers die graag een wijntje drinken iedere dag, puur omdat ze het lekker vinden (frankrijk drinken velen ook iedere dag wijn, zelfs bij ontbijt een glas) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik vind mensen die veel drinken niet echt fijn moet ik zeggen.. bedoel wat heeft het voor nut het te doen,., vaak belasten ze andere er ook mee en dat vind ik nog erger..
jep...geef mij maar een glas melk of cola even lkkr hoeft toch niet persee alcohol in te zitten dat is mijn mening ik kan net zo'n leuke avond hebben zonder alcohol . _________________
jep...geef mij maar een glas melk of cola even lkkr hoeft toch niet persee alcohol in te zitten dat is mijn mening ik kan net zo'n leuke avond hebben zonder alcohol .
Ik vind het écht niet leuk als iedereen alcohol op heeft, en ik zit aan de cola.. _________________ .
Lijkt mij ook saai Maargoed.. kom de avond ook wel door zonder alcohol Maar het is altijd erg gezellig dus dan wordt er meestal wel het 1 en ander gedronken en dan blijf ik niet achter. _________________