Jij gaat zoveel mogelijk films met William kijken toch? Ben ik ook aan het proberen Dit is een aanrader: the Settlement uit 1999. Beetje een B-film, maar de beste man ziet er echt zooo goed uit. Erg melig! _________________
Dit is even niet van prison break maar Ik zat gister naar atwt te kijken een speciale uitzending en toen zag ik ineens william voor bij komen haha met een flinke bos haar op zijn hoofd lol _________________
Dit is even niet van prison break maar Ik zat gister naar atwt te kijken een speciale uitzending en toen zag ik ineens william voor bij komen haha met een flinke bos haar op zijn hoofd lol
Haha! dat is iets wat ik me echt niet voor me kan halen.
Ziet er cker lollig uit ik ben de hele tijd aan het zoeken naar een foto waar je em ziet in atwt..maar helaas nergens te vinden...als ik em als nog vind post ik em _________________
Whoa, de laatste post hier is bijna een half jaar oud! Dat kan toch niet! *zegt degene die hier al minstens een half jaar niet geweest is, maar goed* Ik ben nog maar pas begonnen met seizoen 3, maar daarin ziet Mahone er weer niet verkeerd uit. En dat freaky gedrag is alleen maar zeer interessant. Hij heeft ook wel laten zien dat je bij hem maar beter geen hanenpoot achter kunt laten... _________________
een vn me favo pers. _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''