Ja, ze denken datie dezelfde '' ziekte '' als scofield heeft! hij wil ook iedereen helpen enzow! want je ziet in afl 3 en 4 dat hij van die groene pilletjes neemt! _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
Hij heeft mooie blauwe, ijskoude ogen.
En ik heb meelijden met hem, waarom kan hij nou niet gewoon gelukkig zijn met z'n (ex)vrouw en z'n kind? Stomme lui die hem daarvan weerhouden. ><
Plus z'n crazy-pills zijn cool. Ik wou ook een keer (vitamine)pillen in een pen stoppen, toen werd m'n vader kwaad. Hij zei dat zo de pen kapot ging... _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Hij heeft mooie blauwe, ijskoude ogen.
En ik heb meelijden met hem, waarom kan hij nou niet gewoon gelukkig zijn met z'n (ex)vrouw en z'n kind? Stomme lui die hem daarvan weerhouden. ><
Plus z'n crazy-pills zijn cool. Ik wou ook een keer (vitamine)pillen in een pen stoppen, toen werd m'n vader kwaad. Hij zei dat zo de pen kapot ging...
Wat boeit die pen nou...
Tis aan de ene kant wel zielig voor hem, maar aan de andere kant vermoord ie ze wel gewoon allemaal. Als Michael zoiets zou overkomen zou ie vast wel iets anders verzinnen...
Gek he, hij heeft coole personages vermoord en toch blijf ik hem wel leuk vinden.
Wat zou jij doen als je gezin bedreigd werd? Ik denk dat je ze dan niet in nog meer gevaar wilt bregen door 'heldhaftige' oplossingen te verzinnen... _________________ *insert random T-Bag quote* <3
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design