Ik vind wel dat Mahone goed speelt, ook al is hij de slechterrik in dit verhaal. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Helemaal mee eens!
Ik vind ze allebei klojo´s! Maarja die moet je erbij hebben he, anders wordt de serie niks!
Zeker een goede acteur, kan goed wanhopige rol spelen (als ie zn pilletje niet heeft) en een hoog begaafd/intelligente rol en zelfs een vaderlijke rol, al zie je die kant maar kort van hem. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ja, ben het zeker eens met wat jullie allemaal gezegt hebben, maar vind kellerman beter spelen, omdat kellerman meer de overgang heeft van goed naar slecht, van Mahone zie je niet echt een goede kant... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Toch wel een vaderlijke kant, alleen speelt ie een verwarde rol met heldere momenten enzo, maar als ie met zn vrouw aan de lijn is zie je toch wel een erg goede vaderlijke kant van hem _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
hele goeie acteur, hij begon in america gelijk in 1 van de meest bekekende serie! '' ass the world turns '' _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
Toen ik Mahone voor het eerst zag, had ik echt een hekel aan hem omdat ik niet wilde dat hij The Fox River 8 zou grijpen. Maar dat maakt het verhaal juist leuk, dus ik ben van mening veranderd. Vooral toen bleek dat hij niet de superslimme FBI-agent was die alles wist en geweldig was, maar zelf ook een geheim meedroeg! Dat maakt het een goed personage en Fitcher speelt het ook heel goed!
hehe.. laatste bericht is al maanden oud ik ga toch lekker wat posten.. Ik vind t jammer dat mahone dood is! ik vond hem een best cool personage eigenlijk.. hij speelde erg goed en leuk vooral alsie in dat vogelvijvertje (weet ik veel wat t is ) kijkt.. wat vinden jullie er van dattie dood is? _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
even dat je het weet, we waren al tot de conclusie gekomen dattie niet dood was(ik heb ff opgelt, en hij is in zijn schouder geraakt.. hoeft niet dodelijk te zijn.. hij bloede ook niet..) _________________ Love's A Cliché
Jep Mahone is volgens mij niet dood! In die PB special over de rest van seizoen 2 laat Fichtner dat ook vrij duidelijk doorschemeren. Ben benieuwd! _________________