Dag beste prisonbreak-forumgangers, ik heb mij hier pas op dit forum geregistreerd omdat ik toch even iets wil opgeklaard hebben.
Het feit dat Lincoln Burrows in seizoen 1 de moord op de broer van de vice-president Terrence Steadman in zijn schoenen krijgt geschoven laat bij mij toch wat vragen achter.
Lincoln Burrows is erin geluisd door de company. Nu, in seizoen 4 wordt duidelijk dat de (stief)moeder van hem, namelijk Cristina Scofield voor de company werkt. Maar nu is mijn vraag, waarom kiest de company dan hem uit voor de moord op Terrence Steadman? En geen wildvreemde man?
Heb ik iets gemist en is dit toch opgeklaard? Of hoopt de cast dat de kijker dit is vergeten?
Dag beste prisonbreak-forumgangers, ik heb mij hier pas op dit forum geregistreerd omdat ik toch even iets wil opgeklaard hebben.
Het feit dat Lincoln Burrows in seizoen 1 de moord op de broer van de vice-president Terrence Steadman in zijn schoenen krijgt geschoven laat bij mij toch wat vragen achter.
Lincoln Burrows is erin geluisd door de company. Nu, in seizoen 4 wordt duidelijk dat de (stief)moeder van hem, namelijk Cristina Scofield voor de company werkt. Maar nu is mijn vraag, waarom kiest de company dan hem uit voor de moord op Terrence Steadman? En geen wildvreemde man?
Heb ik iets gemist en is dit toch opgeklaard? Of hoopt de cast dat de kijker dit is vergeten?
Hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven .
Groeten
Het heeft met Aldo Burrows te maken, de vader van Linc. Het is niet zeker of het ook de vader van micheal is. _________________ Be the change you want to see in the world.
Michael Scofield heeft een andere vader, dat werd in seizoen 1 al gezegd. Michael heeft zijn moeders achternaam toen aangenomen, omdat hij een tot dusverre onbekende vader heeft. _________________
Ze hadden gekozen voor Lincoln, omdat de Company Aldo Burrows zogt en ze dachten dat als ze Lincoln voor zoiets laten opdraaien dat hij dan zou proberen om Lincoln te helpen, en dan zou de Company hem weer kunnen vinden. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Aldo werkte voor "the company" op een bepaald moment besefte hij dat "the company" slecht is dus vertrok hij en nam hij heel wat informatie mee....
en aldo is de echte vader van scofield...ik wil nog iets vertellen maar dan moet ik wel wijzen op spoiler gevaar _________________ t-bag: "We going down together like trafic and weather
Aldo werkte voor "the company" op een bepaald moment besefte hij dat "the company" slecht is dus vertrok hij en nam hij heel wat informatie mee....
en aldo is de echte vader van scofield...ik wil nog iets vertellen maar dan moet ik wel wijzen op spoiler gevaar
Heu.....dan heb ik dus blijkbaar iets gemist??? Er werd altijd verteld dat Aldo niet de vader van Scofield was....of is, het is maar hoe je het bekijken wilt.....waarom wachten tot zaterdag?? Teddy kan toch met koeienletters: "Spoiler-Danger" in zijn bericht neerzetten..........................* AbruzziJohn ziet iets over het hoofd, maar weet niet wat*
Die heb ik ook al gezien, vorige week al(die minifilm), ben dus helemaal bij.
Vind alleen dat het einde zo abrupt is.POING! Zeg verder niets meer, alleen dat de makers de eer aan de serie hebben gehouden door op het goede moment te stoppen! _________________