Ik weet het niet hoor, maar ik heb op Wikipedia gelezen dat er een 2e deel van I Am Legend komt: Am I Legend?
Ik vind het wel raar, maar wie weet. Het kan ook een komedieversie ervan zijn. _________________ " Gretchen: You'll get a call in five minutes telling you where to meet next. And when the exchange is over, and LJ is safe, you and I are gonna spend some quality time.
Michael: When the exchange is over, you better run for your life.
Een tweede deel?
Hoe?
Deel 1 is afgelopen met de dood van Will Smith. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Deel 1 is afgelopen met de dood van Will Smith.
idd
ik denk dat als er een vervolg op komt dat die veel minder mooi is.
Een eerste deel blijft heel vaak een klassieker _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Als dat zou gebeuren zou ik hem niet kijken, vond het 1e deel al zwaar matig.
Dat is dan zonder WIll Smith, want die gaat dood in deel 1. Ik vind het ook een matige film en zit niet echt te wachten op een deel 2. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Leeftijd: 108
maar er waren toch ook 2 verschillende versies?
mijn broer heeft ze beide gezien.
die in de bios was met de dood van will smith
maar er is er nog eentje
waar die niet dood gaat. ;o _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dacht al Bij mij is hij denk ik niet doodgegaan ! Vond deze reacties hier raar. Zal een checken.
#
Gecheckt; hij ging toch dood bij mij. Hij hield een granaat vast en gaf zijn leven voor die 2 in de kluis. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Leeftijd: 108
inderdaad.
dat is de bios versie. maar er is er nog eentje
eentje waar hij niet dood gaat _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.