Wie heeft hem gezien?
Zoja: Wat vond je er van?
Zonee: deze film moet je gezien hebben
Post hieronder waarop je gestemt hebt op de poll, en waarom. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Een gezin wordt in dit onthutsende drama uit elkaar gerukt. Danny Vinyard (Edward Furlong) is een tiener die helemaal onder invloed staat van zijn oudere broer, de skinhead Derek (Edward Norton). Derek is uitgesproken racistisch. Als Danny op school een enthousiast verslag maakt over Hitlers “Mein Kampf”, stelt het schoolhoofd (Avery Brooks) hem voor de keus, of een opstel schrijven over zijn broer, of van school getrapt worden. Dereks haat tegen andere rassen vloeit voort uit de moord op zijn vader. Hij sluit zich aan bij een bende en belandt uiteindelijk voor moord in de gevangenis. Weer vrij, is Derek veranderd en heeft hij innerlijke rust gevonden. Hij probeert nu te breken met zijn verleden en wil zijn broertje op andere gedachten brengen, die inmiddels al aardig in zijn voetsporen is getreden.
Edit: iets andere samenvatting.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op wo feb 28, 2007 7:44 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Leeftijd: 108
OMG Die film ga ik egt niet kijken. En als ik hem kijk kom je maar lekker naast me zitten zodat ik je helemaal bont en blauw kan knijpen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik heb hem gezien,, ik vind het een hele goede film,, vind dat er ook echt een boodschap in zit,, ik vind eigenlijk dat iedereen deze film gezien moet hebben,, heb sinds ik deze film gezien heb respect voor Edward Norton,, hij speelde het zo goed,, er zitten wel een paar hele erge scene's zin,, zoals de bekende stoeprand-scene,,
mooie film,, respect,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
die stoeprand-scene.. jezus ik kreeg het benouwd toen ik dat zag.. dat geluid word er nog misselijk van.. maar de film brengt idd een boodschap over en nu zien andere mensen ook hoe het in de werkelijkheid KAN gaan tusse beide soorte mensen _________________ No one can outrun their destiny..
ken ik niet.. :S _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
ik heb hem zeker gezien ik vond het een hele goede film het laat zien wat er dagelijkse tussen groepen mensen gebeurd. zoals er al meer hier zeggen er zit een boodschap. het is dus een must see film. _________________
idd , algemene kennis , super goed om dit soort problemen in een ander licht te gaan zien _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ja heb hem een paar weken geleden gezien,was een mooie film.Het einde was echt dramatisch,(niet dat het slecht was,maar vond het gewoon erg)was een mooi verhaal,een film die ik niet snel vergeet. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Gezien echt een keiharde film, met een goede boodschap, het is voor mij ook een aantal jaren geleden dat ik deze gezien heb, maar zoals sommige zeggen, die stoeprandscene, wordt er helemaal naar van als ik er aan terug denk...... _________________
Het is zo'n mooie film, zeker als je hem al 4x of 5x hebt gezien ofzo. Dat wordt pas na meerdere keren duidelijk, het is zo'n ontzettend goede film. _________________ Do you...?
Sinds ik Edward Norton heb gezien in de film "The Score" waar hij een gehandicapte speelt die ondertussen een bank wil beroven (hij is in die film niet echt gehandicapt, hij doet gehandicapt zodat hij binnenin die bank kan komen), is hij samen met Steve Carell (droogkloot 1e klas) mijn favoriete acteur.