Praat hier over de inzendingen en/of het thema of stel hier een vraag. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mijn inzending heb ik ingezonden Maar ik ga vrijdag nacht op vakantie en wil heeel graag stemmen. Maar het is zondag als ik daar ben en dan moet ik nog alles uitpakken en blabla. dus dan kunnen we nog niet naar de stad gaan om naar een internetcafe te gaan. En meestal sluit de AotW op zondag
Als het vrijdag avond is en er is nog geen stemtopic mag ik dan hier zeggen op wie ik stem zodat jullie bij die gene er een stem bij tellen ? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
lijpe aotw... ga probere meej te doen .. kan niet zegge of het wat wordt hoor we zien wel ... trouwens mooie inzendingen al
oohwja vrijdag 1 mei bestaat niet... is het dan vrijdag 27 of dinsdag 1mei?? en voor 8uur?? _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Leeftijd: 108
haha het moet iig vrijdag ingezonden zijn. hoelaat weet ik niet precies. Ligt eraan of er een mod online is die een stemtopic kan aanmaken.
Ik hoop dat het voor 10 uur is zodat ik zelf nog kan stemmen
Ik weet al op wie ik ga stemmen; tenminste als er geen inzendingen meer bij komen _________________ **
haha ke.. ik hoop er nog een in te zende duss... moet lukke morge vroeg vrij duss _________________ kellerman: What is that, Faith?
ik kan nog wel meej doen he??!!? mijn inzending komt er zo aan ... half uurtje nog _________________ kellerman: What is that, Faith?
Leeftijd: 108
Ik ga nu op vakantie en ik stem op Daand, gewoon omdat ik hem mooi vind en hij is gewoon HIP TSCHUSS _________________ **
ehmmm... nu.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design