Ben echt heel doodop, ik ben naar leiden geweest voor Examentraining...
3 dagen lang van half 8 sochtens tot half 9 savonds..
dus lekker 12 uur op school per dag..
Maargoed hier isie, en hij blijft tot zondag avond ongeveer open.
Daand:
Eline!:
Kimm:
Roeiboot:
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Heb op die van Kimm gestemt ik vind hem gewoon in een woord GEWELDIG!
Maar de andere krijgen van mij ook complimenten:D
Die vind ik ook héél mooi _________________ .:Escape is only the beginng:.
Dit stem topic is al te lang open, het blijft nog tot zondag open, maar maandag gaat het echt dicht.
Dus mensen, laatste kans om nog te stemmen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Doeeii _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!
Ik stem op die van daan vind hem gewoon super mooi
en daan je weet ook wel waarom nog meer he!
Doeeii _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!
Ik heb op daan gestemd, ik vind die van hem veruit de mooiste die breuk is heel erg mooi en alles past mooi bij elkaar. Mijn complimenten pipo! _________________
Sorry, ymke je stem telt niet meer mee omdat het topic tot zondag open zou blijven...
Er is gelijk spel tussen Daand en Kimm, maar als winnaar is dit keer gekozen Kimm
Gefeliciteerd kimm
Slotje _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design