(hier alleen stemmen, onzin kan in het offtopic.) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb op die van Aps gestemd omdat ik die echt mooi vind Al vond ik die van Eline ook hartstikke mooi. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
'k zat nog te twijfelen zijn zo veel mooie... maar tis toch eline geworden!! vind hem vet mooi,, mooi plaatjes en toch een stel wat geen ander heeft dus vind die bloem er door heen ook super mooi _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Ik heb op Eline! gestemd! Omdat ie supermooi en origineel is, hoewel ik de andere inzendingen eigenlijk allemaal super vind deze keer! Maar die van Eline is het mooist.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ik stem op eline omdattie van mahone is (origineel) en hijs errug mooi bewerkt... alle anderen zijn ook super mooi _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
ik stem op appesoester... amaury nolasco
en hijs lekker op wallpaper formaat (vdaar dat hij nu dus ook op mn pctje staat ) _________________ I'm not a PB fan.. I'm just an addict
Zo, lang getwijfeld, maar keuze gemaakt:
Ze zijn natuurlijk allemaal hartstikke mooi.
Nu komt het: ik vond die van daan, kim, roeiboot, Eline en Appesoester het mooist.
Nu komt het pas echt: Die van daan vond ik helaas een beetje onduidelijk en een tikkie te licht. Bij die van Kim vind ik het erg zonde dat je foto's van fotoshoots in rl gebruikt hebt. Bij roeiboot vind ik de roze bloem erg zonde, andere kleur was mooier geweest. Eline ook echt super origineel en gaaf gedaan, maar de winnares is toch echt APPIE!!! _________________
Wou eigenlijk open houden tot vrijdag, want vrijdag is mn laatste examen, en dan heb ik vakantie, en vanaf dan zal ik de AotW wat beter kunnen plannen, dat het net als vroeger weer gewoon inzenden van zondag tm vrijdag is, en stemmen in het weekend. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels