Vindt die van criminal nog steeds de mooiste maar die laatste van Aps is ook mooi! Die van Daan zyn ook cool, maar verder niet zo byzonder gemaakt, maar wel mooi ! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Vet toch? M'n 2de is klaar, in hetzelfde stijltje als mijn eerste, alleen een beetje leeg onderin helaas _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Woow davidos die is echt vet! wordt moeilyk criminal of jy _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Vet toch? M'n 2de is klaar, in hetzelfde stijltje als mijn eerste, alleen een beetje leeg onderin helaas
dat lege is niet eens irritant ofzo hoor.. zit dat RTL 5 tenminste niet zo in het beeld want dat tekentje trekt toch behoorlijk je aandacht met die kleuren op zwart... bij mijn 2e heb ik dat RTL 5 gewoon weg gelaten
maar tis idd lastig kiezen... das nou weer een nadeel aan die vele inzendingen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Vet toch? M'n 2de is klaar, in hetzelfde stijltje als mijn eerste, alleen een beetje leeg onderin helaas
dat lege is niet eens irritant ofzo hoor.. zit dat RTL 5 tenminste niet zo in het beeld want dat tekentje trekt toch behoorlijk je aandacht met die kleuren op zwart... bij mijn 2e heb ik dat RTL 5 gewoon weg gelaten
maar tis idd lastig kiezen... das nou weer een nadeel aan die vele inzendingen
Misschien een idee dat iemand op 2 personen mag stemmen dan? _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Oef, Het word nog spannend tussen Criminal en mij _________________