ben benieuwd of er wel veel inzendingen komen, aangezien het hier vry dood is op het forum de laatste maand _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
achja... ik hoop dat er wel weer wat mensen meedoen tis natuurlijk tijd geleden dat de laatste was... doe jij eigenlijk mee? jawel toch _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Nee, ik heb A) geen programma er voor en B) ik kan het echt NIET xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Heey aps, miss idee, kunnen we geen 2 inzendingen doen?
Dan kunnen de mensen die zich vervelen 2 x iets maken/inzenden.
zijn er meer inzendingen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
zijn er meer inzendingen.
opzich wel een goed idee ja ik zet wel bij inzendingen maximaal 2 inzendingen, en als dat meer inzendingen oplevert kan het wel iedere keer enzo _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik wil graag mee doen, heb wel een ideetje in elk geval ik weet alleen niet hoe ik een plaatje moet uploaden, kan iemand mij dat uitleggen of mij ermee helpen?
Vette inzendingen!! Criminal is tot nu toe myn favoriet dies echt vet gemaakt! staan alle personages enzo op _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Leeftijd: 108
Hy is echt gaaf, Criminal!
Tot nu toe ook myn favoriet!
Ik heb myn tweede ook gepost _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.