ik vond het verschrikkelijk moeilijk ook mede door de vele inzendingen en de vele mooie (maakt het ook wel weer leuk natuurlijk), maar voor mij ging het uiteindelijk tussen criminal en Daan1.
Mijn stem is uiteindelijk gegaan naar Daan1, voor mij sprak deze mij iets meer aan door de kleur, de foto's en de achtergrond.
Ik vind het heel moeilijk uit te leggen want vond ze echt allemaal erg mooi.....
Myne gaat uit naar criminal, dies helemaal compleet en de tekst die erby staat past er ook helemaal by het was wel ff moeilyk kiezen tussen die laatste van davidos of criminal beide waren echt super mooi _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Erg moeilijk om te kiezen met zoveel mooien. Ik heb uiteindelijk voor DavidoS 1 gestemd. Ik zat te twijfelen tussen DavidoS 1 en 2. Maar ik vind 1 toch net wat mooier doordat die wat rustig is.
De andere ook allemaal erg goed gedaan!!! _________________
ik vond het verschrikkelijk moeilijk ook mede door de vele inzendingen en de vele mooie (maakt het ook wel weer leuk natuurlijk), maar voor mij ging het uiteindelijk tussen criminal en Daan1.
Mijn stem is uiteindelijk gegaan naar Daan1, voor mij sprak deze mij iets meer aan door de kleur, de foto's en de achtergrond.
Ik vind het heel moeilijk uit te leggen want vond ze echt allemaal erg mooi.....
Sorry criminal
Ik ook, ook sorry criminal Ik vond die van Daan er ook wat professioneler uitzien, en zo hoort een promotie poster wel te zijn toch? _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Leeftijd: 108
Ik twyfelde tussen DavidoS 2 en die van criminal maar ik ben toch voor criminal gegaan, omdat de hele cast erop staat en ik vind hem gewoon mooi xD Die van David was ook echt mooi, was moeilyk om te kiezen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Edward Cullen
** **
Laatst aangepast door Kimm. op za okt 27, 2007 6:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ik heb op DavidoS 2 gestemd... vond die toch wel erg mooi en professioneel en ook nog redelijk rustig qua kleuren.. alle anderen vond ik ook super mooi, het was erg moeilijk te kiezen!
Ik vind het ook geweldig dat er zoveel inzendingen zijn! _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik stem op Davidos 2..ik zat goed te twijfelen tussen davidos 1 en 2 , maar heb toch maar voor 2 gekozen , ik vond hem toch wat meer hebben. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Na lang twijfelen heb ik toch maar op Criminal gestemd. Zijn creatie vind ik erg mooi, professioneel en strak, hoewel ik het werk van de anderen ook heel mooi vond!