zoo.. vet mooie inzending zeg ;o egt moooi joh.. ik weet nog niet of ik meej doe.. kep geen programma er meer voor _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
tnx tis wel jammer dat je geen programma meer hebt... download anders paint shop pro ofzo _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
ik zal ff kijke of in nog wat kan downloaden, maar tegen deze inzendingen kan ik egt niet op :O egt vet mooi joh,, ik ga cker stemmen _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
woow appesoester!! ik vind hem echt VET, hys echt perfect _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Done, deze keer een goeie aotw teminste lekker groot
Dank je aps en mooie inzendingen al...
@Miss, wat is dat ding links onder scofields hoofd... met dat stukje blauw erin.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Done, deze keer een goeie aotw teminste lekker groot
Dank je aps en mooie inzendingen al...
@Miss, wat is dat ding links onder scofields hoofd... met dat stukje blauw erin..
blauwe ding...dat is ze trui lol wat dacht jij dan dat het was _________________