ik heb op daand gestemd omdat ik die gewoon ontzettend mooi vind.. alles loopt mooi inelkaar over.. 't past gewoon bij elkaar vind ik
alle andere vond ik ook mooi hoor! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ook daan, ik twyfelde heel erg tusse aps en daan, maar heb toch daan gedaan omdat er toch wat meer inhoud in zit _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik heb op appes gestemt,,, het was wel moeilijk maar vond die toch het mooiste,,
rustig en een hele mooie foto
de ander zijn ook super _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Kheb op Appesoester gestemd, mooooooi.. Rest ook vet, of course..
Oja en heb ook nog ff een vraagje voor MisSxScofield: Wat is dat dingetje een beetje rechtsbovenin het midden zeg maar? Ziet eruit als zak uien of iets met heel veel spieren, tell me please.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Leeftijd: 108
Appesoester, ik tywfelde tussen die van Daan en Appesoester maar ben toch voor Apps gegaan
mooie! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.