Mischien een idee om een prisonbreak personage te bewerken in een andere achtergrond, dus bijvoorbeeld een foto van micheal in de gevanging maar dat het dan lijkt of hij in een woestijn staat o.i.d. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Leeftijd: 108
Je kan ook een lichaam maken van allerlei pb personages.
Dus dan pak je de buik van Sucre en de benen van Abruzzi en dan pak je de armen van Michael en dan het hoofd van Mahone en de haren van Sara ofzoo. ? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
komt er nog een nieuwe aotw??? ik heb er wel weer zin in... genoeg ideen duss... _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Je kunt ook jezelf met een je favo PB personage mengen en dan op een orginele manier ? _________________ **
hooi
komt er deze week nog aotw?? genoeg tijd dacht ik zo donderdag en vrijdag vrij duss....
kep ook wel een idee
een pb persoon man/vrouw maak niet uit samen mengen met een ander celeb.. geen pb persoon en dan zo verwerken dat het lijkt dat het een stel is of die goed bij elkaar passen...!! _________________ kellerman: What is that, Faith?
Even over dat idee van Roeiboot.
Je kan ook stelletjes maken uit PB
Dan moet je juist mensen uit PB pakken en dan kun bv pakken Sara en Michael of Maricruz en Sucre of C-note en zijn vrouw. Snapje? Je mag ook eigen stelletjes maken bv. Die Cathy ofzo iets die doktervriendin van Sara samen met Bellick.
Of Abruzzi met Mrs. Hollander _________________ **
jah dat is ook leuk maar ik denk dat je het moet houden bij verliefde stelletjes?? man vrouw (hahah kan natulk wel man man, vrouw vrouw dan krijg je homo's en lesbies.... _________________ kellerman: What is that, Faith?
Whaha ja oke Misschien is het wel leuker als je dan uit bepaalde stelletjes moet kiezen. dat de opdracht dan is dat je aotw moet maken over
Maricruz en Sucre
Sara en Michael
C-note en zijn vrouw
Mahone en zijn vrouw
En dat je bv dan ook twee foto's van die twee mag zoeken van hun echte leven en dat je die dan samen'smelt' zal ik maar zeggen _________________ **
jah leuk idee zeg dan 4 stelletjes bij elkaar maar dan ook 1 homo stel das wel lol hoe die dan worden XD _________________ kellerman: What is that, Faith?
Oke, ik zal binnenkort ff kijken voor een nieuwe AotW, dus als jullie nog nieuwe ideen hebben...
stelletjes is een leuk idee, en we hebben nu ook zat ideen over mengen (wat trouwens blenden heet )
dus alle nieuwe ideen zijn welkom _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
'k heb nog wel weer een ideetje voor nieuwe aotw... Iedereen moet iets maken van foto's/plaatjes die al gegeven worden (maakt niet uit hoe groot) bijvoorbeeld worden er 3 plaatjes gegeven van micheal en daar moet iedereen dan iets van make dan krijg je de leukste variaties.. _________________ kellerman: What is that, Faith?
We kunnen ook een keertje een filmpje doen ipv banners enzow..
Kweet niet of er veel mensen zijn die daar verstand van hebben hierow, maar dat is weer eens wat anders.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ja dat is wel een leuk idee. Of een animatie ofzo. Want ik heb niet veel verstand van een filmpje _________________ **
@ Roeiboots idee, is leuk
@ kimm. er komt binnen kort ook weer een aotw met animatie.
@ Sel, ik weet niet of veel mensen filmpjes kunnen maken, ik igg niet, zal binnekort even een poll starten (of dat mag je zelf ook doen )
AotW is onderweg _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Gewoon met moviemaker en het hoeft ook niet superingewikkeld ofzo, maar het lijkt me gewoon een leuk idee en het is toch juist leuk om nieuwe dingen te proberen? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Nu _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design