omdat er een hoop mensen steeds met de zelfde vraag komen; hoe krijg ik mijn avater onder mijn naam,,dit topic hier kan je al je vragen kwijt over avaters
stap 2.en dan je plaatje uploaden dus: op bladeren klikken je plaatje die je wilt hebben uit je bestand aan klikken en als volgt op ok klikken.
stap 3.dan komen er allemaal links te voorschijn je moet dan deze link die achter: DIRECT LINK TO IMAGE staat kopieren
stap 4. en dan plakken in het laatste url blakje onderaan je profiel en dan klik je op ok en dan is je profiel bijgewerkt en zie je als het goed is je plaatje onder je naam staan
edit by RG_: Zo kan je ook foto's/plaatjes op het forum zetten.
Dan zet je de link tussen [img] HIER DE LINK [/img] _________________
[color=red]Even Testen of mijn Plaatje 't nu doet hoor.. [/color] _________________ - Just do what you have never done before... -
# In lovee With Wentworth Miller .. [á] #
Hij doet het _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Euhh.. Ik heb nog even een Vraag Hoe doe Je zo'n PlaatJe onder Euhh Zeg maar Je tekst Wat Je zegt Zo'n lang werpige foto enzo _________________ - Just do what you have never done before... -
Even Kijken of ie 't Doet [volgens mij niet maar ach ] _________________ - Just do what you have never done before... -
Oh Oké ! Goeie tipp !!
Ik ga wel wat Prutsen _________________ - Just do what you have never done before... -