Leeftijd: 108
Aangezien het oude topic het niet meer doet heb ik maar een nieuwe aangemaakt;
omdat er een hoop mensen steeds met de zelfde vraag komen; hoe krijg ik mijn avater onder mijn naam,,dit topic hier kan je al je vragen kwijt over avaters
stap 2.en dan je plaatje uploaden dus: op bladeren klikken je plaatje die je wilt hebben uit je bestand aan klikken en als volgt op ok klikken.
stap 3.dan komen er allemaal links te voorschijn je moet dan deze link die achter: DIRECT LINK TO IMAGE staat kopieren
stap 4. en dan plakken in het laatste url blakje onderaan je profiel en dan klik je op ok en dan is je profiel bijgewerkt en zie je als het goed is je plaatje onder je naam staan _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
stap 2.en dan je plaatje uploaden dus: op bladeren klikken je plaatje die je wilt hebben uit je bestand aan klikken en als volgt op ok klikken.
stap 3.dan komen er allemaal links te voorschijn je moet dan deze link die achter: DIRECT LINK TO IMAGE staat kopieren
stap 4.
en dan plakken in het balkje waar dit staat:
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 500 tekens.
Typ eerst [img] , plak dan je url, en typ dan [/img] ervoor en erachter.
(dit zijn codes om te zorgen dat je plaatje te zien is.) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
stap 4.
Typ eerst [img] , plak dan je url, en typ dan [/img] ervoor en erachter.
(dit zijn codes om te zorgen dat je plaatje te zien is.)
Vragen kun je hieronder stellen door op "post reply" te klikken. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design