Iemand enig idee wat Brad Bellick in aflevering 16 van seizoen 1 in het verslaafdenclubje
van Sara te zoeken heeft? Dat is die ene aflevering waar ze allemaal achtergrondinfo geven enzow. Sara praat dan over dr verslaving en dat ze weer wil gaan werken en dan verteld Bellick dr van dat baantje bij Fox River. Was hij ook verslaafd dan? Daar is verder niks mee gedaan of wel?
Ben benieuwd!
Daar heb ik nog nooit bij stilgestaan. Maar ik denk niet dat Bellick verslaafd was, dat kan niet met z'n werk want dan zou hij in no time de pineut zijn bij 1 van de gevangenen die z'n kans schoon ziet. Of misschien was hij er speciaal voor Sara
Lijkt me stug, hoe zou hij haar dan moeten kennen? Kvind het een beetje vreemd, er wordt verder nergens meer wat over gezegd... Mja, zal dr mee moeten leren leven waarschijnlijk...
Toevallig heb ik die aflevering vandaag gekeken. Toen er eens op gelet en Bellick zit er inderdaad al bij in dat kringetje. Dat zou dus idd betekenen dat hij verslaafd was. Die bijeenkomst was in een ziekenhuis, dus daar was hij ook niet zomaar dan, hij was dus echt verslaafd. Maar waaraan, is dan de vraag
Was het eigenlijk wel een praatgroep alleen voor verslaafden? Of zaten er misschien ook mensen met andere problemen? Dan kan 't ook nog zijn dat Bellick iets anders had namelijk..
Ik denk dat we er nog wel wat van horen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ze hadden natuurlijk gewoon een manier nodig om Sara in het ziekenhuis te laten werken. Hoewel het mij handiger had geleken als ze gewoon op een advertentie had gereageerd ofzow. Het lijkt me vreemd als we er nu nog wat van gaan horen als we er zolang niks van gehoord hebben...
Wedden dat ie alcoholist is? Heeft ie echt het gedrag en het leven voor. XD _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Bellick is stiekem een braaf mamaaskindje Ik heb vaak medelijden met hem _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
het was een praatgroep van de AA dus ik denk niet dat er andere mensen bijzaten die andere problemen hadden, en als je naar bellicks buik kijkt, verbaast het me niets als ie verslaafd was _________________
maargoed straks weer kijke hoe het verder gaat met prison break en bellick eh * danst rondje om haar stoel en keert trug* _________________ No one can outrun their destiny..
Woow, kwam voor het eerst btje terug waar dit topic over gaat! Blijkbaar heeft Bellick dan tóch echt bij de AA gezeten, kent al die hoofdstukken uit zijn hoofd enzow.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..