Ze was toch in beeld toen Bellick ontslagen was en zichzelf neer wilde schieten?
Erg slim trouwens, een topic van een halfjaar oud bovenhalen _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
gelukkig heeftie t niet gedaan.. anders had nou niet zo'n lol omdat hij met avocado in een cel zit _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Volgens mij is Bellick van binnen echt heel anders dan van buiten. Dat merk je ook echt als hij aan z'n advocaat vertelt dat hij naar Fox River wil zodat z'n moeder hem kan bezoeken (of meende die dat niet en wilde hij om een andere reden naar Fox River?) _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Ja, maar dat heb ik al een keer eerder vertelt...
Hij wil naar Fox River, omdat ie denkt dat ie een voorkeursbehandeling van de co's kan krijgen. Maar dat krijgt ie dus niet...
Bellick is volgens mij best wel gevoelig..al1 het slaat nergens op dat ze hem hebben opgepakt, want in de tijd dat Gary (ofzo die vriend van hem) is vermoord, lag hij al in het ziekenhuis. T-Bag kwam op dat moment wel heel vet terug..!! Zo die wijn/champagne fles over zijn schouder..
HIJ IS TE HOTTT..
Maar dit is een Bellick z'n moeder Topic dus even over haar..
Ik heb haar dus nogh niet gezien,, dus ik weet niet hoe ze deruit ziet ofzoo maar miiss komt ze na de stop er vaker in..we zullen zien..* _________________ Robert Knepper
William Petersen
Johnny Depp
Bellick hot? Of het je het over TBag? _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*