ow ja en 20 jaar en iemand van 14, ben er mee eens dat leeftijd niks moet uit maken alleen minderjarig ik weet het niet, ik vind het niet kunnen. heb zelf een zoon en een dochter als 1 van me kinderen zo was zou ik flippen sorry.
Niet op Kellerman letten..
Ik ken hem l wat langer dan vandaag
De helft van dit topic is onzin _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Hmm keller, ik wou je bijna serieus nemen, dit valt me weer tegen van je hoor ! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
haha, die s wel dreug _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Idd _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
te lang geen seks hebben waardoor je vergeet wat seks is, dus weer geheel onervaren en dus maagd bent _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Omg keller, jij ging toch bij bea de boel op stelten zetten ?
So don't touch my kimmmm _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
of je kunt samen met JOUW Kim (ben je lesbisch geworden? LOL!) lang seks instructeur keller komen LOL _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"