Ook ja heeft allemaal niet zo veel haast, tijd zat, en wacht nog steeds op de ware _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik ben een van de weinige foute figuren hier geen maagd meer en soms wat ongeremt, vooral als het op flirten aan komt _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Maar ik vind dat je niet moet wachten op de zogenaamde "ware".
Als jullie dan bedoelen, de man waarmee je trouwt..dan kan het maar zo zijn dat je die pas vind als je 22 ofzo bent! En ik heb geen zin om daar op te wachten hehe..
nee dat bedoel ik niet zo,, maar niet dat ik het bed induik met een of andere gozer die ik niet of amper ken,, dat bedoel ik,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Ik vind het juist mooi om te wachten op de ware. Ik heb het er wel voor over ook, en als dat dan is als ik 30 ben (lijkt me wat laat, maar wie weet), dan zij dat maar zo. Ik ga niet met iemand naar bed omdat je dat zogenaamd zo nodig gedaan moet hebben voor je 22e ofzo. Geen beter huwelijkscadeau dan een maagdelijke huwelijksnacht (en nee ik ben geen moslima ). _________________