Oke, dat is minder _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Dan maar aan de Sonja Bakker , lol _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Niet doen joh! Erg slecht als je nog maar 15 bent _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Sonja Bakker lykt me echt kut.. ben bly dat ik dat niet hoef.. lykt me echt klote omin de pubertyd af te vallen.. vind het wel best zo.. slank zyn maar vind het echt raar dat ikook niet kan aankomen (niet dat ik het erg vind haha ) _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ja ik ben wel tevreden maar er zijn weer net van die kleine dingen die je anders wil:P maar dat is ook met me naam zo dusja:P _________________ I miss how we used to talk, Do you remember how we used to talk, Sara?
hoe heet je dan?? _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik vind alle dieeten stom..
sonja of niet
Mensen moeten gewoon meer sporten, en gezonder eten.
Hoe je helemaal geen enorm dieet te volgen.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mensen moeten gewoon meer sporten, en gezonder eten.
Hoe je helemaal geen enorm dieet te volgen..
helemaal met je eens!
ga met die banaan!
Maaare ik zelf ben wel tevreden met me lichaam hoor.! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Haha , ik denk als jij hier zou gaan lopen zeuren over jou lichaam dat er dan nog een hele grote rij na jou moet komen met mensen die nog veel erger zijn _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
haha ik denk het ook.. maar mensen moeten gewoon blij zyn met hun lichaam.. als ze hun goed voelen... das toch het belangerijkste.. en anders moeten ze maar sportiever worden.. en niet tegen mensen gaan zeiken.. want dan gaan die andere mensen ook na denken over hun lichaam en dan zyn hun later ook weer ontevreden.. _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.