ben eerder toe aan een nieuw lesrooster maar vakantie is ook goed hoor..heb net 1 dag school gehad weer.. maar dat was gelijk weer een gestress K*tscholen ook altijd.. _________________
Leeftijd: 108
Geef mij maar even geen vakantie. Ik wil school zodat ik mijn punten weer een beetje kan ophalen
Gelukkig is dit een super lange periode. Dus alle tijd _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Maar bij mij worden alle so's over de periode verdeelt. Dus dat is wel fijn. Heb je langere tijd om iets voor te bereiden enzo Ik ben tenminste wel blij dat het een lange periode is _________________ **
Ik ook gek.. ik wil echt vakantie! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ARGH !! Ik ben nu zeker toe aan vakantie
Zegt de mentor deze week dat de periode maar 6 (!) weken duurt.
GVD DAT IS NOG KORTER DAN NORMAAL _________________ **
school is ook verschrikkelijk..je zit een kwart van je leven op school en daarna kan je meteen weer lkkr werken tot dat je een ouweknar bent van 65..:S zo leuk is een mensenleven niet..vind ik dan,, _________________