En of ik toe ben aan vakantie Kheb het de komende 5 weken nog behoorlijk druk Moet nog 3 boeken gaan zitten lezen, presentaties houden en nog redelijk wat toetsen :/ Maarjah... wat ga ik doen in de vakantie Ik ga op vakantie met vrienden Twordt waarschijnlijk BloomingDale en met men ouders nog naar Zeeland ^^ en verder tsjah.. werken denk ik _________________
En of ik toe ben aan vakantie Kheb het de komende 5 weken nog behoorlijk druk Moet nog 3 boeken gaan zitten lezen, presentaties houden en nog redelijk wat toetsen :/ Maarjah... wat ga ik doen in de vakantie Ik ga op vakantie met vrienden Twordt waarschijnlijk BloomingDale en met men ouders nog naar Zeeland ^^ en verder tsjah.. werken denk ik
Nog 5 weken school?
Ik vind 2,5 week al te veel.. _________________ .
wij hoeven nog maar 2 a 3 weken naar school, gelukkig,, ff weg daar, is niet goed voor me
wat zal ik gaan doen in de vakantie? heb eigenlijk geen idee
in ieder geval een nieuw verzorgpaard zoeken ,, hopenlijk nu WEL met succes _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Je signature is te breed, het maximale formaat van een signature is 400x90 pixels.