Ik vind hem echt vet,jammer dat hij zichzelf heeft aangegeven,,maar zijn dochter wordt wel weer beter. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
moet ik je toch teleur stellen,want ik had gelezen dat hij zeker weten niet meer terug komt, want hij gaat een eigen show doen of zo iets. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Hmm, dan vind ik dat ze dat niet erg duidelijk hebben gemaakt... Ik heb liever dat ze een duidelijk einde maken aan een karakter, dan dat ze hem/haar/het gewoon laten... Tja, hoe zeg je dat xD ‘weglopen’.
Ja, c-note die zie je ineens niet meer en het laatste stuk dat ik me kan herinneren dat ik em nog zag was dat ie vrolijk met ze gezin de weide wereld in ging,,beetje vaag eind want mahone zou juist mannetjes achter hun aan laten gaan om hem wat aan te doen ofzow...maja..niet gebeurd.. _________________