Dat dacht hij omdat Micheal niks over zijn plannen aan hem en Sucre verteldt. Maar aan Sucre verteld hij wel het meest Maar het is wel beter hoe minder ze weten _________________
C-Note is cool! Hij is echt zo'n 'tough guy', maar eigenlijk houdt hij ontzettend veel van zijn vrouw en dochtertje en wil hij alles voor ze doen. Heel lief ^^
En hij is slim, met z'n kaartjes uit Irak etc. =D
haha, ja probeerde zn vrouw daarmee te bedonderen om dat hij zoveel van haar hield _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Best een guitig kupke heeft ie. _________________
Leeftijd: 108
nizar schreef:
sjoerd schreef:
Ja er kan zomaar 1 zijn die hem verraad
Ik hoop dat hij ook dood gaat in de film vind hem een sukkel.
bek houden he
KLOOTZAK
JE BENT ZELF STOM
FAT FUCK DIE JE BENT
ik zweer het je jongen;
RACISTICHE BLEEKNOOD
(ik ben niet fan van c-note ofzo)
(maar deze fuckass moet effe zen bek houden
OMG, Doe eens normaal man Waarom ga je ineens schelden. Denk maar niet dat je nu stoer ofzo bent hoor.
En als je even goed denkt dat je stoer bent en je denkt dat het nodig is om mij ook nog eens uit te schelden. Doe je best maar
Slaat echt nergens op. Hij zegt gewoon zijn mening (EN HET IS NIET RACISTISCH) en dan ga jij hem even de huid vol schelden DAT IS ZOOO LAAG _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Jezus.. ken die kerol niet ff bje dimmen ofzo.. en normaal leren praten _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Idd, de mensen hier hebben daar gelijk in, maar er is al een bericht naar Nizar gestuurt.
Ot dus maar _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design