Nicolas Cage, Brad Pitt en Christian Bale vind ik wel goede acteurs, kunnen veel verschillende rollen spelen.
Maar onze eigen Nederlandse Famke Jansen is ook zeer zeker niet slecht, vooral vergeleken met andere Nederlandse acteurs (die enorm slecht acteren altijd).
Zo ook een James Bond film die ooit helemaal verneukt werd dankzei Daphne Dekkers met haar gebrekkig engels, ik sprak nog vloeiender engels dan haar op mn 6e, lol! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Awel, het moest eigenlijk knapste/mooiste acteurs zijn maar ik had da onderwerp op het einde vergeten veranderen Daarmee is het nu alletwee, wat nog interessanter is natuurlijk Groetjes xxx _________________ Wentworth is so hot!
vinden jullie tom hanks geen goede acteur ik vond em heel goed spelen in forrest gump en the green mile en dustin hoffman is ook best goed vind ik in rainman en papilon _________________
Tom Hanks is inderdaad een heel goede acteur. Zeker in the Green Mile, wat sowieso een prachtfilm is.
Joaquim de Almeida vind ik ook een goeie, kent iemand hem? _________________
vinden jullie tom hanks geen goede acteur ik vond em heel goed spelen in forrest gump en the green mile en dustin hoffman is ook best goed vind ik in rainman en papilon
hij is idd ook erg goed,, dan ruil ik clooney in voor Hanks,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Denzel washington , en Dakota fanning.. dat zijn egt top acteurs! een oude en een aanstormend talent!! chek Man of Fire.. sooww good!.. verder wentworth miller een goeie acteur.. alleen draait niet mee met de top, maar voor prisonbreak was het wel de beste acteur die je kon hebbe! _________________ keep your friends close but your enemies closer '' John Abruzzi ''
ja dacota fanning is goed ja..nog maar iets van 12 jaar ofzow en moet je der zien spelen in hide and seek en war of the worlds of wat dacht je van de film I am sam _________________
Johnny Depp (hij is simpelweg briljant)
Wentworth Miller (door die blik van 'm )
George Clooney
En van vrouwen vind ik Cameron Diaz, Jennifer Aniston en Hilary Swank wel goed. Dakota Fanning is ook echt supergoed, ze is pas 12 en ze speelt echt supergoed.