Hallo vertel hier welke aflevering jij het leukste vind van prison break en waarom en hoe die aflevering okal weer ging en wie jij het best vind acteren bij prison break hahah have Fun!!!!!!!! _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ik vind de aflevering leuk bij het begin van seizoen 2 dat Scofield ziet dat mahone hem achterna zit en dan denkt scofield zo van wie is die man hij weet alles va wa ik doe daar was er zo'n spanning bij mij ingedrongen dat was echt een top aflevering en toen mahone bukte bij die graf en zijn pil in slikte zag hij ze net weg rennen en ik vind dat mahone daar heel goed acteert want hij doet net alsof hij zeg maar verslaaf is aan die pillen alsof hij ze echt nodig heeft dat vind ik echt goed geacteert van hem echt toppie!! _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
De aflevering uit seizoen 1 dat met een terugblik bekend word wat iedereen heeft gedaan... _________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sucre: 'Welcome to Prisneyland, Fish'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kvind alle seizoenen erg mooi,
maar seizoen 1 toch wel het mooist.
Allemaal zo knap bedacht _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..
ik vind ook wel de laatste aflevering van seizoen 3 leuk dat je zeg maar iedereen zieent wat hij verder gaat doen je zag zeg maaar lincon met zijn zoon en sofie en micheal ging weg hij wou de cpompany vinden omdat hij dacht dat se sara vermoord hadden en de eerste aflevering van seizzoen 4 dat hij zeg maar begint met micheal scofield voor die spiegel en dan zegt hij o van ik ben micheal en ik ben ontsnapt uit de gevangenis en zo die afleveringen vond ik toch echt wel top hoor of niet? _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ik vind alle seizoenen super mooi, maar als ik dan toch moet kiezen kies ik voor seizoen 1 omdat daar gwn alles nieuw was en het hele plan enzo _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik vind echt duidelijk alle afleveringen super maar de laatste 2 waren echt ongeloofelijk goed!! _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!