Haha, ik hou juist van dat soort films Ik lig er niet wakker van, maar ik vind het wel telkens doodeng om dan nog naar men bed te lopen in het donker Vooral als je om 12 uur in je eentje Saw 1 gaat kijken Weeeh.. niet leuk _________________
Haha, ik hou juist van dat soort films Ik lig er niet wakker van, maar ik vind het wel telkens doodeng om dan nog naar men bed te lopen in het donker Vooral als je om 12 uur in je eentje Saw 1 gaat kijken Weeeh.. niet leuk
GEK!
Wie doet dat dan ook?!
Ik zou hm echt schijten _________________ .
Mijn lijst goede films:
Donnie Darko
Butterfly Effect
Der Untergang
I am Sam
American Psycho
Saw
Star Wars
One Hour Photo
Dahmer
Gein
Harold & Kumar go to white castke
Forrest Gump
21 Grams
Crash
Trainspotting
Requiem for a Dream
Batman Begins
X-men
Spiderman
American Beauty
Interview with the Vampire
Queen of the Damned
Lord of the Rings
American Pie
Operation Takedown
Mallrats
Jay & Silent Bob strikes back
Dumb And Dumber
Pi
The Cell
en zo nog 100den films (voordat deze post niet meer o pdit scherm past haha)... spaar ook films op DVD _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
omdat er een paar lief hebbers hier zijn van de Saw films(waaronder ik ) ik las net dat op 4 JANUARI 2007 SAW3 IN DE BIOS KOMT noteer het in de agenda lol _________________
Laatste tijd hou ik van films die of psychologisch heel ziekelijk zijn (american psycho achtige dingen), dus helemaal mee leven met een psychopaat, heerlijk
Of de meer bloederige smerige films, waarbij je alles bijna kan voelen als je er naar kijkt (scene Saw II met die naalden bijvoorbeeld)...
Saw III mag opschieten _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
...waarbij je alles bijna kan voelen als je er naar kijkt (scene Saw II met die naalden bijvoorbeeld)
Dat was een fucking gruwelijke scène idd!
Mijn lijstje:
V for Vendetta
Matrix Trilogy
Harry Potter
Quintin Tarantino (Kill Bill, reservoir, Pulp )
The Grudge (+ deel 2) (ook meesterlijk)
SAW natuurlijk
en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :
op sbs6 komen tegenwoordig ook goeie films op de maandag avond zoals
ladder49 met john travolta, en vorige week maandag was the negotiator met samual L jackson
en a.s maandag krijg je weer een goeie, u.s marshals aan de voor stukjes te zien lijkt het me een aardige film gaat over een gevangene die op de vlugt slaat ofzow iets..zal mij benieuwen _________________
Leeftijd: 108
The Invisible. ZEKER KYKEN, hea Eline
Leg de zakdoekjes maar naast je neer, die heb je hard nodig xD _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
- SAW I, II en III
- Disturbia
- Wrong turn
- 16 blocks
- IT [TE eng]
- Step up
- HoneyZ
- the Grudge [ deel 1, deel 2 is afknapper en jammer dat ie gemaakt is!]
voor de rest weet ik zo even niet..
series; prison break natuurljik, maar dat spreekt voorzich en LOST ! _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
Ik vond 4 Brothers en Hooligans wel vet.
Ik heb ook alle delen van Harry Potter en Scary Movie gezien.Ook de Pirates of the Carribean heb ik allemaal gezien.
Verder ook Eurotrip en American Pie _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
-Step up
-titanic
-pirates of the caribean
-harry potter
-lord of the rings
- pride and predjudice (of hoe je het dan ook schrijft )
en nog veel meer maar daar kan ik zo even niet opkomen