Zo te horen is ie online ook nice...,
Misschien dat ik 2,4 en/of 5 ook orgineel ga kopen zodat ik online kan spelen
Moet ie nog wel wat goedkoper worden xD
Nu moet ik het maar doen met UO online
Ik heb cod4 illig@@l en kan single en multi spelen hoor (dus ook online) op gekr@@kte servers uiteraard
Momenteel ben ik (eerlijk) gestopt met COD4 omdat ik -moet ik toegeven- echt verslaafd was. Mijn school leed eronder Hehe xD maar ik had veel Red tigers . (P90,AK-47, enz...) Maar ik speelde niet voor gold ofzo;) omdat er een paar wapens echt saai zijn vind ik xD Ik was lvl 55 natuurlijjk
Hier heb je een kort filmpje (AUB subscribe ) + comment
http://www.youtube.com/watch?v=rSl_yPAWjwE
Ik ben dus TDMDude die met een Whatzz_up account speelt (van een vriend omdat ik het mijne gewist heb )
Wel grappig op het einde wouden zij mij kicken omdat ze me niet aankonden Hehe , maar het waren noobs hoor Subscribbeee _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Leeftijd: 18
Geen idee. Heb heel veel wolfenstein: enemy territory gespeeld. Mass Effect en Half-life 2 vind ik ook heel goed want ze hebben allebei een goed verhaal.