Prison break spel is niet verbonden aan de prisonbreak.nl website, vragen opmerkingen en suggesties dienen gevraagd te worden aan op de website van het spel, het topic aangemaakt door de eigenaar van het spel, of via prive bericht naar de eigenaar van het spel.
groetjes Daand
vanaf nu kan iedereen zich opgeven voor het prisonbreak spel(beta). het gaat hierbij er voral om om de fouten eruit te halen zodat we in de toekomst lekker het PBS kunnen spele.
Ik ben me nu aan het registreren.
Edit: Geregistreerd.
Ik weet niet of het alleen aan mij ligt, maar ik kreeg dit na op de registratie link te hebben geklikt in het mailtje.
Quote:
Notice: Undefined property: actief in /usr/home/random/domains/radiorandom.nl/public_html/spel/activeren.php on line 16
Je account is succesvol geactiveerd, je kunt nu inloggen op de site.
« Naar de inlogpagina
Misschien moet je nog even kijken naar het script
Fout nr2:
Heb je het spel wel getest in FF, want je hebt nu een zwarte achtergrond, maar de tekst is ook zwart, dus niet te lezen.
Screen shot:
Voor alle geintreseerden:
Het is een beetje een omerta achtig spel voor de mensen die dat kennen.
De bedoeling is dus dat je een misdaad uitvoert zoals:
Quote:
Voedsel gevecht beginnen 20%
Stelen van een gevangene 18%
Stelen van een bewaker 16%
Gevangene in elkaar slaan 12%
Gevangene Neersteken 11%
Bewaker neersteken 10%
Draai de wc los zodat je bij de gang achter de muu... 6 %
Als je gepakt wordt ga je de isoleer cel in, en hoe meer misdaden je doet hoe minder groot de kans is dat je gepakt wordt. zodat je steeds een missie hoger kunt doen en uit eindelijk kunt ontsnappen. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Edit: Geregistreerd.
Ik weet niet of het alleen aan mij ligt, maar ik kreeg dit na op de registratie link te hebben geklikt in het mailtje.
**hier de rest**
Als je gepakt wordt ga je de isoleer cel in, en hoe meer misdaden je doet hoe minder groot de kans is dat je gepakt wordt. zodat je steeds een missie hoger kunt doen en uit eindelijk kunt ontsnappen.
nr1 dat boeit niet
nr2.. bedankt.. die wist ik nog niet ik ga de site erop aanpassen
Want ik krijg ook de popup dat ik plug ins moet installeren voor bepaalde dingen, dat is wel irri met een online spel.
Fout 3:
Quote:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/random/domains/radiorandom.nl/public_html/spel/main.php on line 220
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/random/domains/radiorandom.nl/public_html/spel/main.php on line 222
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Quote:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/random/domains/radiorandom.nl/public_html/spel/main.php on line 220
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/random/domains/radiorandom.nl/public_html/spel/main.php on line 222
die 2 error waren tijden het testen, dat doen wij er gewoon tussen door t is namelijk de beta, aan testen inFF beginnen we morgen!EDIT bijFF werkt t nu:)
hahah die sel
voordat je bij schroef de wc pot bent ben je een week verder _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Waarom zegt ie als je iemand wilt neersteken en het lukt (surprise, surprise alwéér) niet: Je werd betrapt toen je het net wilde pakken... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
leuk spel. Ik weet alleen niet welk gereedschap ik moet gebruiken om een gat in de muur te krijgen met de tattoo van de duivel... Boor en moker doen het niet _________________