ghehe ik zoek ook weer n bijbaantje, maar ik ga dr wss een in utrecht zoeken,want als ik daar straks op school zit is het een beetje lastig reizen enzow _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ga je gang, veel zoek plezier _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ben blij dat je nog kinderen in je wijk hebt wonen. Want ik heb hier helemaal geen kinderen in mijn buurt wonen. Alleen maar van die oude mensen die om de 2 maanden weer eens op vakantie gaan naar zo'n lekker warm land Dus ik kan niet oppassen hoe graag ik het ook wil doen. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
woeh ik ben echt goed heb donderdag baantje aangeboden gekregen en kon vandaag meteen beginnen was echt vet gezellig... wel beetje geestdodend werk maar echt super lollige collegas _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Pfff.. nou ik ben de komende 6 weken fulltime aan het werk bij Philip Morris, in de nacht dienst...
6 dagen in de week
niet echt vakantie dus _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
nee ik heb geen bijbaantje, okal zou ik dat wel willen, even bijverdienen.. ik had een krantenwijk maar ik ging toen verhuizen dus kon ik t nie meer doen:| weet iemand nog een leuk bijbaantje die ik kan doen..? _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Ik werk nog steeds bij de van Haren, maar filiaal Bergen op Zoom gaat verbouwen, wat 2 maanden duurt, en in die 2 maanden ga ik waarschijnlijk bij de ouders van mijn vriendin werken, die hebben een frietzaak _________________