nja ik vind het nogal weinig voor een bedrijfsleider maar goed ik verdiende netzoveel toen ik bij intertoys werkte
uhm ik werk op een buitenschoolse opvang mijn gewone werk.. en val in op peuterspeelzalen.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
nja bedrijfsleider is echt wel heel wat meer dan ...
ik heb namelijk zelf 6 jaar bij intertoys gewerkt en ik weet best wel hoe het eraan toegaat
Urenlijsten, roosters maken, inkomsten & uitgaven, winst marges, uhm stijgingen, jaar inkomsten inkoop enzovoorts enzovoorts het is veel meer dan wat jij nu zegt _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Je kunt als 16 jarige nooit écht bedrijfsleider zijn toch?
Nee het is ook niet echt bedrijfsleider.. maar ik moet binnen in het magazijn bepalen wat iedereen moet doen. Het is magazijn van de musicstore en niet de winkels.
6 jaar bij intertoys is niet niks, waarom ben je daar weggegaan ?
ik ben daar weggegaan wegens ander werk waarvoor ik geleerd had..
het verdiende meer en nja de sfeer tussen mij en mn baas was beneden alle peilingen helaas...
Tijdens de drukke maanden voor de feestdagen moet iedereen overwerken tot zo'n uurtje of 12 dkit heb ik alle jaren gedaan tot vorig jaar.. want ik had een tweede winkelbaantje erbij en ik kon wel overwerken maar niet elke avond had ook nog mn prive leven enzo...
nja iig ben ik toen ontslagen op staande voet waar heel het personeel bij stond zonder pardon, maar dat kpn hij niet maken want ik werkte goed, had een vast contract en hij beweerde dat ik de avond dat ik niet bij intertoys kon werken niet bij mn tweede werkgeven hard nodig was wegens zieken...
nja mn ouders waren laaiend op hem en ik ook en heeft me zonder pardon gezegd dat hij me niet meer moet en me een weet ik veel allemaal vond!
nja mn ouders hadden toen contact opgenomen met de hoogste baas van intertoys en hij heeft zijn excuus aan moeten beiden en me trg in dienst moeten nemen! hij had toen flink op zn donder gekregen!~
nja uiteindelijk wasd ie werkdruk zo hoog voor mij dat gekapt ben.. maar helaas 3 maanden erna was er een andere baas best balend dus
maar goed ben nu gelukkig met mn baantje _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
dat kon die ook niet.. en heb toen die avond dat ik t bij hem op ging zeggen nog me werk kleding aan enzo en toen vroed die wil je vanaaf nog werken of.. ik zeg zo nou nee maak t maar rond denk als het zo moet na 6 jr :S beetje arro :S ..
en toen kwam ik mn werkkleding inleveren en werd niet eens bedankt! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Wanneer iemand ontslagen wordt moet er namelijk een bepaalde premie betaald worden. (zeg maar oprotpremie)
Dit brengt allemaal kosten met zich mee voor de werkgever die hij eigenlijk niet wilt maken.
Als het personeelslid uit eigen initiatief weggaat kost het de werkgever niks--> dit betekend dat veel mensen "weggepest" worden. _________________ **hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger! **